Permalänk
Medlem

Chippa Wii i Linköping?

Finns det inget vettigt ställe i denna stad man kan chippa sin Wii på, eller be nån person som redan har gjort det?

Är själv inte tillräckligt stadig på hand, så alternativen är att skicka in det till www.console.se (1249 kr tur och retur) eller vänta på att PcPunkten ska få in WiiKey eller CycloWiz och utföra installationen för 1300. Skamligt dyrt för ett jobb som kanske tar en tre minuter

Någon här som har chippat wiin annars?

Permalänk
Hedersmedlem

990:- för chippning inkl. frakt hos manzzon.com

Jag har själv beställt ett WiiKey därifrån som bör komma någon gång i slutet av veckan/början av nästa vecka.

Permalänk
Medlem

oj jävlar, det var ett bra pris.
har dock aldrig hört talas om dem, är de "pålitliga"?

Permalänk
Hedersmedlem

Första gången jag handlar där så jag vet inte mer än vad feedbacken säger, men den verkar luta åt det positiva hållet. Går även att få kontakt med honom via msn och/eller icq om man nu skulle vilja det, så jag har den uppfattningen att det verkar seriöst.

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=707

Permalänk
Medlem

verkar ju vara idel positiv kritik, om än inte så många så ändå tillräckligt många.

Permalänk
Medlem

Manzzon.com har ju sitt "kontor" i Tranås. Så ta pendeln ner, typ 75kr. Och lämna så chippar han medans du väntar. Kostar ~790 om du lämnar in den, så tjänar ju en hundring iaf