Vilka spel har ni till ert PS3

Permalänk
Medlem

Vilka spel har ni till ert PS3

Jag undrar vad ni har för spel till ert PS3?

Jag har :
Fight night round 3, Formula 1 championship edition , Call of duty 3, Motorstorm

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk

Motorstorm, Virtua Fighter, gripshift och tekken 5.
Är Fight Night bra för övrigt?

Permalänk
Medlem

MotorStorm och Resistance.

Funderar på att köpa Virtua Fighter nästa månad, fast tanken av att det bara är singleplayer gör mig osäker. Är singleplayer-delen verkligen såpass bra att man inte tänker på multiplayer och alla dess möjligheter? Fan, kom på att jag bara har en handkontroll just nu också, så 2-player med en vän är uteslutet.

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
MotorStorm och Resistance.

Funderar på att köpa Virtua Fighter nästa månad, fast tanken av att det bara är singleplayer gör mig osäker. Är singleplayer-delen verkligen såpass bra att man inte tänker på multiplayer och alla dess möjligheter? Fan, kom på att jag bara har en handkontroll just nu också, så 2-player med en vän är uteslutet.

Roligaste är ju att krossa en kompis, så köp till en ny kontroll och Virtua så är det värt det.

Permalänk
Medlem

bara Motorstorm..

funderar på Sonic, men de tidigare 3D-spelen har i nästan samtliga fall varit skräp så ..är det nån som har det/testat?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

motorstorm och resistance.
dock så har jag ej spelat något utav dom(mer än demosen).
vägrar att förstöra första spelintrycket i 572i upplösning.
inväntar HDMI kabeln,sen blir det lira av.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambos_hier
Roligaste är ju att krossa en kompis, så köp till en ny kontroll och Virtua så är det värt det.

Ja men det blir så oerhört dyrt, runt 1200 makaroner. Får fundera på det och räkna lite pengar, varit en svindyr månad redan.

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Ja men det blir så oerhört dyrt, runt 1200 makaroner. Får fundera på det och räkna lite pengar, varit en svindyr månad redan.

Köp spelet och handkontrollen från www.videogames.ca så går det på C.a 900kr med frakt :). En extra handkontroll är ju ett måste ändå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambos_hier
Motorstorm, Virtua Fighter, gripshift och tekken 5.
Är Fight Night bra för övrigt?

Jag tycker redigt mycket om det , har du spelat 2:an och tyckte det var för lätt så kommer du att gilla 3an

Kan inte vi som har motorstorm köra ett SWEC lan. Hade varit skoj att testa. Eller vad säger ni

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambos_hier
Köp spelet och handkontrollen från www.videogames.ca så går det på C.a 900kr med frakt :). En extra handkontroll är ju ett måste ändå.

Brukar inte våga använda kreditkort på utländska sidor, men får se, man verkar ju spara mycket genom att handla där.

Visa signatur

.

Permalänk

Motorstorm och GT HD.

Funderar på F1 liret. Äre bra ? Finns det online läge?. Senaste F1 spelet jag köpte var 06an och det var bra.

Är lite små sugen på resistance MEN jag är sjukt skeptiskt till fps på konsoll, jag pallar inte att lägga en 600ing på ett spel som man sedan inte gillar för kontrollerna är mysko.

Får knalla iväg på lunchen och spana lite F1, gillade demot starkt iaf.

Visa signatur

PSN: matthimself ADDA !

Permalänk
Avstängd

Motorstorm,Virtua Fighter 5, Ridge Racer 7, Def Jam Icon, NBA Street Homecourt, Tekken 5 DR, Grip Shift, Gran Turismo HD

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

Matthimself, prova att ladda hem demot på resistance och testa själv

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Creutzer
Matthimself, prova att ladda hem demot på resistance och testa själv

Demo är demo. Jag tyckte kontrollerna var helt okej i demot. Men och andra sidan kanske det är annorlunda i spelet, vem vet.....

Visa signatur

PSN: matthimself ADDA !

Permalänk
Medlem

F1 spelet är sjukt snyggt, verklighets känslan i det sjukt bra.

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xzup
F1 spelet är sjukt snyggt, verklighets känslan i det sjukt bra.

Hur är det annars ? Bra käriär läge ? F1 spelen brukar annars ha en tendens att vara ganska så ytliga och sakna ett riktigt bra djup i spelet.

Visa signatur

PSN: matthimself ADDA !

Permalänk
Medlem

Resistance, Ridge Racer, Flow, Gripshift, Tekken och BlastFactor.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xzup
F1 spelet är sjukt snyggt, verklighets känslan i det sjukt bra.

På de videor jag har sett verkar det väldigt arkad aktigt, eftersom han som körde på filmen hela tiden körde in i muren/andra bilar utan att få en skråma.
Men det är ju bara vad jag har sett

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Har Resistance, Tekken 5 & Gripshift.

Angående VF5s avsaknad av online läge så var det för att latens och sånt skulle ha förstört spelbarheten.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk

Motorstorm, Virtua Fighter 5, Virtua Tennis 3, Gran Turismo HD, Tekken 5: Dark Resurrection

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
bara Motorstorm..

funderar på Sonic, men de tidigare 3D-spelen har i nästan samtliga fall varit skräp så ..är det nån som har det/testat?

Av vad jag har hört så är det bara att hålla sig borta från det Sonicspelet

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

Sonic är ju min hjälte varför gör dom så mycket skit med honom nu.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

2D sonicspelen på GBA och DS är ju fortfarande bra
Testade även det nya Sonic till Wii och det verkade helt ok ändå.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

SEGA har verkligen skickat Sonic till graven. Förstår inte varför domr skall blända skiten med japansk hårdrocks elgitarrmusik och blandning mellan "riktiga" människor och fantasi karaktärer. Så har det alldrig varit i dom andra spelen och filmerna? Sen att dom skall göra att man måste lunka runt i städer och prata med folk och skit mellan banorna är värdelöst! Varför inte bara göra ett Sonic spel som är ett Sonic spel! Som på gammla goda tiden, dvs att man springer som en dåre i olika världar och mosar fienden!

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Synt4x_3rr0r
Av vad jag har hört så är det bara att hålla sig borta från det Sonicspelet

mjo, oddsen var ju inte för annat direkt.. :0

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SlimJim
SEGA har verkligen skickat Sonic till graven. Förstår inte varför domr skall blända skiten med japansk hårdrocks elgitarrmusik och blandning mellan "riktiga" människor och fantasi karaktärer. Så har det alldrig varit i dom andra spelen och filmerna?

tror det började med USA-versionen av Sonic CD (Megadrive) då den technoJapanskaktiga musiken (som iof också lämnade en del att önska) byttes ut mot nått amatöraktigt gitarrplågeri.

sen är ju dålig musik lite av SEGAs charm iof så det kanske var meningen att den skulle suga. "Daytooona, Daytooooooooona!"

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Lite offtopic men provade Sonic på 360 och det var det sämsta jag spelat. Fattar inte hur dom förstör stackars Sonic hela tiden. Man blev trött på spelet inom 2 minuter alltså. Sanslöst.

Permalänk
Avstängd

Sonic till 360,ps3 är fruktansvärt dåligt.
Sonic secret rings är dock mycket bättre, även om det är långt ifrån 2d sonic.

Men skulle aldrig i livet lägga pengar på 360/ps3 versionen av sonic.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX

[...]

sen är ju dålig musik lite av SEGAs charm iof så det kanske var meningen att den skulle suga. "Daytooona, Daytooooooooona!"

OffTopic:

Haha, kom tänka på Sega Rally's "Game Over, yeah!", härligare slinga får man leta efter.

Varför "Yeah!" på slutet kan man undra, som om det vore något bra att misslyckas.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Resistance och Tekken 5 har jag köpt. GT HD är såklart nerladdat ihop med en del andra demos. För tillfället får det räcka

Edit : Fight Night Round 3 är inhandlat nu, överraskande bra spel.

Permalänk

Edit:

Motorstorm, Virtua Fighter 5, Virtua Tennis 3, Gran Turismo HD, Tekken 5: Dark Resurrection, Gripshift och Flow

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz