Permalänk
Medlem

360 med vilket spel?

Ja ska köpa 360 core med ett spel.. men vet inte vilket...
Vilket ska ja välja..... (1 spel) pga kapitalet..

Va skulle ni välja.... motivera gärna ^^

Visa signatur

Datorn : Antec 300, Amd Phenom X4 965 , Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, Crossfire med Radeon 5850, Corsair HX650+

Permalänk

oblivion?
motivation?hmm,tja,för att det är så in i helsike stort och att man ej klarar av det bara sådär,ett spel som är värt varenda krona.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

blir nog det...
.. orkar inte bara köpa ps3 xD

Visa signatur

Datorn : Antec 300, Amd Phenom X4 965 , Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, Crossfire med Radeon 5850, Corsair HX650+

Permalänk
Medlem

varför köpa core när ett premium kostar typ lika mycket?
tänk på att du måste köpa ett minneskort till core paket, då är det bara någon hundring till premium som är ett mycket bättre köp!

Permalänk
Medlem

Samt om du inte har en HD så kan du inte tanka demos eller knappt något från Xbox live o.s.v, Premium är det enda valet att gå.

Köper man en Core och sedan bestämmer sig för Premium så behöver ud lägga ut 700 kr för en HD. Och då blir Core genast mycket dyrare.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
oblivion?
motivation?hmm,tja,för att det är så in i helsike stort och att man ej klarar av det bara sådär,ett spel som är värt varenda krona.

This man speaketh the truth. Har lirat snart 20 timmar med min nya karaktär och jag är fortfarande bara level 2, knappt rört huvudhandlingen heller. Med expansionen kan man förvänta sig ännu mer content. Själva huvudquesten i Shivering Isles sägs vara runt 10 timmar lång, plus/minus någon timme, sen finns det massa småquests här och där. Av alla "gamla" 360-spel måste jag säga att Oblivion är fortfarande den som är roligast.

Gears of War tröttnade jag på efter några veckor, har inte ens orkat varva spelet. Mest överhypade spel på länge, fast det var kul i några veckor att lira online.

Visa signatur

.