Permalänk
Medlem

Motorstorm SWEC lan

Tja har en ide och det är köra ett motorstorm lan. Så är ni sugna så skriv det här. Tänkte man kunde köra denna helj eller nästa. Kom med förslag.

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

Re: Motorstorm SWEC lan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xzup
Tja har en ide och det är köra ett motorstorm lan. Så är ni sugna så skriv det här. Tänkte man kunde köra denna helj eller nästa. Kom med förslag.

kan vara bra att skriva var kanske?

hursomhelst tror jag inte så många orkar släpa med sig sin blanka maskin i ryggsäck, TV i storlek som krävs än mindre trolig. men lycka till, avlägg gärna reportage om spektaklet här sen.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

jag hade tänkte i online läget på spel

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

då är det ju inte lan längre? *daaaah* haha..

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem

hahaha. Det är så dålig multiplayer på PS3 så att man måste börja LANa

Visa signatur

ubuntu 16.04

Permalänk
Medlem

Jag är på om jag fått spelet då.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Du menar att köra ett eller ett par race i online läget?

Count me in, om jag inte är upptagen.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk

LAN = Local Area Network, dvs. att ni sitter på samma lokala nätverk. Att köra Online som du beskriver är ej LAN, utan WAN (Wide Area Network)

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

jaha, det var så. ett WLAN kanske då, Wide Local Area Network, alla är digitala grannar i här.

men när? var? hur? händer nått nu då.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
jaha, det var så. ett WLAN kanske då, Wide Local Area Network, alla är digitala grannar i här.

men när? var? hur? händer nått nu då.

WLAN står för Wireless Local Area Network.

Hade jag haft råd att köpa en PS3 hade jag säkert varit med.

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Medlem

Fick inte spelet. Börjar bli orolig...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

det kan ju ta ett tag därifrån. 4-5 dar brukar man la räkna med, minst.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZD
WLAN står för Wireless Local Area Network.

Hade jag haft råd att köpa en PS3 hade jag säkert varit med.

jag vet, (skojade bara lit) blev just frånkopplad från ett när jag äntligen ledde över ett helt gäng Norskar. fan!

men inga swecrallyn än alltså? nå, Fredag får la fixa när/om han får spelet..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med i lite online-rejs sen. Ser fram emot att puckla folk nerför raviner.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Oki skall vi spela nästa lördag?

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

låter fint, fixa nått och uppa tråden då. kanske finns lite fler spelare vid det laget med.

så hoppas jag att jag hunnit byta min fina maskin innan dess bara..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint