Virtua Tennis 3 vs Guitar Hero II

Permalänk
Medlem

Virtua Tennis 3 vs Guitar Hero II

Är i valet och kvalet att köpa ett spel till 360t. Kommer nog bara köpa ett fram till Forza Motorsport 2 kommer och vill ha hjälpa att välja?!

Både Guitar Hero och Virtua Tennis verkar ju grymma så frågan är vilket håller längst och är roligast? Har fått för mig att GH känns mer som ett party-spel som kanske är kul ett tag men att man skulle tröttna fort, eller?

Älskade Top Spin till Xbox, att lira karriär och bli bättre, hur är karriärläget i VT3?

Visa signatur

Random Stuff - Podcasten om allt och lite till! Nytt avsnitt varje torsdag.
http://randomstuff.delino.se/

Permalänk
Medlem

virtua tennis3 är väldigt roligt att spela. Guitarhero 2 däremot har jag inte testat
än men det är antagligen riktigt kul också. Dock är det antagligen lite mer
spel att lira med polarna eller så där, lite get together spel.

Visa signatur

rigg: |e6400@3440, Freezer 7 Pro| gigabyte DS4| Corsair5400 2gb| 8800gts@650/2000| 250gb samsung + 250gb seagate| hiper 580w | 22" viewsonic | Aplus Miditower XClio II | 10780p 3dmark06

Permalänk

Guitar Hero II alla gånger :).
Underbart spel. Visst kan det känns lite tråkigt om man inte har två gitarrer, så det är ett måste när du skaffar Guitar Hero.

Permalänk
Medlem

Virtua Tennis 3 är aptråkigt, satsa på GHII så har du en rejäl stämningshöjare på förfesten dessutom!

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Medlem

Guitar Hero är ju hur kul som helst, lär ju komma en hel del låtar som man kan ladda ner också:)

Permalänk
Inaktiv
Permalänk

GH,buzz,singstar och liknande spel är party spel,alltså det gör sej bäst med vänner.
liksom nintendo Wii så är det en kul upplevelse i början att stå och veva på med kontrollen(spela på gitarren i detta fall),speciellt med vänner,men efter ett tag(typ nån vecka/månad) så märker man att det ej är så roligt längre,speciellt om man sitter och nöter på med spelet ensam.
så är du en sån som spelar mycket med vänner/familj,så är ju GH2 ett givet köp,men spelar du för det mesta själv,då är virtuae tennis3(vilket är mer riktat åt folket som spelar ensam,fast även multiplayer) det givna valet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Det känns nästan som VT3 drar längsta strået då det funkar bra både som partyspel med polarna då man kan köra turneringar mot varandra samt att det funkar bra som singleplayer. Fast Guitar Hero ska man inte förakta, är det ett spel som kan få en att nästan missa krogen så är det det spelet. Svårt val fast har man minsta musikintresse bli det guitar hero.

Permalänk
Medlem

har spelat GH2 i 4 timmar nu, helt fastbränd framför tv:n. jävla tur att det är helg imorgon så man slipper få abstinens på jobbet
MAO, köp GH

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"