Ny forumdel: Vitvaror (april, april ...)

Permalänk
Medlem

Meeeeeen, det var ju så bra, HA KVAR VITVAROR PÅ SweClockers

Permalänk
Medlem

riktigt jäkla skit kul att läsa alla topics nu, va inne igår när den precis kommit upp och förstog direkt att det va april skämt men nu sitter jag här och garvar åt alla topics och inlägg.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carweb
Google is your friend, seriöst vitvaruforum för er som behöver:
http://new.allaannonser.se/forum/hushallsmaskiner__vitvaror/3...

Du räddade min dag

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Haha, rätt bra aprilskämt... jag är ny på forumet och tänkte att "det här kan fan inte stämma" när jag läste Vitvaror som forumdel

Permalänk

Höjde ögonbrynen och insåg vilket datum det var när jag surfade in här i söndags

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Öppna forumet nu!

Permalänk
Medlem

Jag ringde min mamma och sa att jag skulle bli farsa - det blev väl sådär lagom uppskattat hos henne! Spelade in den och slängde upp den på min blogg - www.benjamindesign.se

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bimbim
Jag ringde min mamma och sa att jag skulle bli farsa - det blev väl sådär lagom uppskattat hos henne! Spelade in den och slängde upp den på min blogg - www.benjamindesign.se

FY FAN VA SKÖN! ojojoj, bugar för the master

Visa signatur

Utbildad datortekniker/elektriker.
Pluggat Optoteknik.
Eget företag under konstruktion.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bimbim
Jag ringde min mamma och sa att jag skulle bli farsa - det blev väl sådär lagom uppskattat hos henne! Spelade in den och slängde upp den på min blogg - www.benjamindesign.se

haha, Varför sa du inte att hon var typ 14år eller något?
Rätt skön ändå dock.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bimbim
Jag ringde min mamma och sa att jag skulle bli farsa - det blev väl sådär lagom uppskattat hos henne! Spelade in den och slängde upp den på min blogg - www.benjamindesign.se

Snälla ni, avvik inte så här mycket från topic!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Snälla ni, avvik inte så här mycket från topic!

Moderatorer: Ni har inga planer på att byta namn på forumet Vitvaror till något med Ö och Ä i och låsa upp det?

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Jag blev så förvånad om ny forum om vitvaror, men det gjorde mig misstänksam ganska direkt då rubriken löd: Maskiner med NetBSD

Men skrattar gott åt att maskiner som kör på windows vista och har usb plugg... skulle vara coolt!

Visa signatur

"Allt håller inte för evigt, de rostar"

Permalänk
Medlem

Hittade en tråd på rejsa.nu som skulle kunna passa bra här, hihi... :
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=8714&postdays=0&postord...

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Medlem

denna satt jag o frugan och garvade läääänge åt, riktigt rolig.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

bästa aprilskämtet ever Sweclockers , may u live forever in glory and knowledge <3!

Permalänk
Hedersmedlem

Vitvaruforumet ligger nu arkiverat som ett underforum till Feedback.