Permalänk
Medlem

Halo2 lvl

Vad är eran högsta lvl i halo2?

min är 39 på team slayer

Permalänk
Medlem

Är där dortfarande folk som spelar det? Starta det för ett tag på 360. Men där var inte en själ på live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Är där dortfarande folk som spelar det?

halo2 är fortkvarande ett av dom mest spelade spelen på live!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Men där var inte en själ på live.

finns inte så mkt folk med lvl 1 ^^

Permalänk
Permalänk
Permalänk

går det att spela halo 2 på xbox 360 utan att göra något förutom att stoppa in skivan? och är det någon som spelar halo 2 online på xbox 360? och kommer xbox live bara försvinna efter 12 månader?

Permalänk
Medlem

hur kan man spela mot andra om man har level 1 som ingen annan har? hur får man högre?

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

^

bara vänta i macthmaking tills ngra kommer, du går upp om du vinner flera matcher

snart kommer det vara fullt eftersom bungie reset:ar statsen imorgon (pga nya banor)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE FiGGe
går det att spela halo 2 på xbox 360 utan att göra något förutom att stoppa in skivan? och är det någon som spelar halo 2 online på xbox 360? och kommer xbox live bara försvinna efter 12 månader?

bara stoppa i och ladda ner en update (kommer upp när du startar spelet)
det kvittar om du kör på 360 eftersom man möter dom med xbox (1) också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xilli
^

bara vänta i macthmaking tills ngra kommer, du går upp om du vinner flera matcher

snart kommer det vara fullt eftersom bungie reset:ar statsen imorgon (pga nya banor)

Ok, blir väl till att testa online nu då..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

skrev lite fel, dom reset:ar mellan den 20-24

fast det finns ändå grymt mkt folk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xilli
^

bara vänta i macthmaking tills ngra kommer, du går upp om du vinner flera matcher

snart kommer det vara fullt eftersom bungie reset:ar statsen imorgon (pga nya banor)

bara stoppa i och ladda ner en update (kommer upp när du startar spelet)
det kvittar om du kör på 360 eftersom man möter dom med xbox (1) också

jaha tack för att du sa det... jag visste inte att jag möter dem som har gamla xboxen:D men det dära med tolv månaders live försvinner den efter tolv månader bara så dära poff! eller måste jag betala räkningar eller något och ringa till xbox kundservice för att kopla bort mig?
men alla lvls kan jag bara spela med dem med lvl1 eller hur många lvls har man från början?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SWE FiGGe
jaha tack för att du sa det... jag visste inte att jag möter dem som har gamla xboxen:D men det dära med tolv månaders live försvinner den efter tolv månader bara så dära poff! eller måste jag betala räkningar eller något och ringa till xbox kundservice för att kopla bort mig?
men alla lvls kan jag bara spela med dem med lvl1 eller hur många lvls har man från början?

efter 12 månader kommer det komma upp en ruta som frågar om man vill förnya sitt guld-medlemskap har jag för mig

du börjar på lvl1 i alla speltyper och om du vinner mkt går du upp

även om du är lvl1 kan du få möta sånna som är typ lvl8

Permalänk
Medlem

kan man spela med vga kabeln nu? kommer ihåg att jag inte kunde köra med vga kabel måste ha komposit eller komponent.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xilli
efter 12 månader kommer det komma upp en ruta som frågar om man vill förnya sitt guld-medlemskap har jag för mig

du börjar på lvl1 i alla speltyper och om du vinner mkt går du upp

även om du är lvl1 kan du få möta sånna som är typ lvl8

ok men om jag inte vill det så blir mitt konto avstängt så det ända jag behöver är att köpa live kontot...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
kan man spela med vga kabeln nu? kommer ihåg att jag inte kunde köra med vga kabel måste ha komposit eller komponent.

Funkar finfint, det är Halo 1 som inte pallar VGA. Gäller förövrigt alla andra XBOX spel som utav någon dum anledning krävde 50hz.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum