Intel sänker priserna på Core 2 Duo

Permalänk
Medlem

Mahah! Har lagt en beställning på en E6420, 2 gig Corsair 6400, WD Raptor 74GIG och ett Asus P5W Dlx. Äntligen kommer jag ha en bra dator igen! Ahhh!

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Langos
Mahah! Har lagt en beställning på en E6420, 2 gig Corsair 6400, WD Raptor 74GIG och ett Asus P5W Dlx. Äntligen kommer jag ha en bra dator igen! Ahhh!

(med risk för att låta bitter)
sweclockers är full med sånna här inlägg, vad ger det mig att veta att du beställt en ny dator? det tar bara upp tid att kolla
Om ni vill skryta om era nya datorer, snälla gör det in real life med era kompisar

Permalänk
Medlem

Helt ratt, du later bitter som fan.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WIRN
(med risk för att låta bitter)
sweclockers är full med sånna här inlägg, vad ger det mig att veta att du beställt en ny dator? det tar bara upp tid att kolla
Om ni vill skryta om era nya datorer, snälla gör det in real life med era kompisar

Precis, vem fan bryr sig vad han köper, det är ju inte min dator

Norml
Det finns även såna som tydligen äter taggtråd och är evigt griniga som förpestar sweclockers. Jag sa det med en smilefigur efter texten, men du tar allt som om det vore allvar

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

verkar som Komplett och DB dragit igån ett litet priskrig på 6600, priset dagen innan på det ena stället har sett ut som det andras dagen före ..eh, ja det där blev rätt tror jag.

fortsätt bara, stoppa inte när ni passerar 2000..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av WIRN

Om ni vill skryta om era nya datorer, snälla gör det in real life med era kompisar

men vi som inga har måste givetvis skryta här istället. deal!

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WIRN
(med risk för att låta bitter)
sweclockers är full med sånna här inlägg, vad ger det mig att veta att du beställt en ny dator? det tar bara upp tid att kolla
Om ni vill skryta om era nya datorer, snälla gör det in real life med era kompisar

OK! *ringer alla mina polare*
Någon som har införskaffat en ny billig E4400 och kan ge feedback på OC-möjlighet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maus64
Vad kallar du det för?

Fanboy.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

Vad nu? Har vi gått och fått en tvättäkta Sharikou-följare i skepnad av maus64 till Sweclockers?

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
verkar som Komplett och DB dragit igån ett litet priskrig på 6600, priset dagen innan på det ena stället har sett ut som det andras dagen före ..eh, ja det där blev rätt tror jag.

fortsätt bara, stoppa inte när ni passerar 2000..

men vi som inga har måste givetvis skryta här istället. deal!

Hear hear, min flickvän vill inte lyssna så jag vänder mig hit till Swec. Jag startade ialf inte en ny tråd om ämnet. ^.^

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

WIRN och Hunter (Swe) framstår ju inte alls som avundsjuka i alla fall.

Extra skönt eftersom ni båda skriver ner eran utrustning i signaturen, intressepil i röven liksom.

Permalänk
Medlem

Jag har byggt ett par burkar med dom nya modellerna, riktigt bra krut i dom, speciellt med tanke på cachen.