Thermaltake släpper litet esata-chassi

Permalänk
Melding Plague

Thermaltake släpper litet esata-chassi

Tillverkaren Thermaltake har släppt ett nytt externt hårddiskkabinett för 2,5-tumshårddiskar. Chassit heter Max 4 och stödjer förutom exernal sata (esata) även usb 2.0.

Läs nyheten: Thermaltake släpper litet esata-chassi

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

vad gullig ^^

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk

Är väl på tiden att det kommer lite kabinett för sata i 2,5"-segmentet nu när gränssnittet börjar blir standard även där. Jag har inte sett ett enda satakabinett innan för 2,5" men jag kan ju ha missat det.

Tycker kanske att 400 är rätt saftigt för en liten aluminiumlåda med satasladd i.

Visa signatur

Dator 1:[Intel Intel Core i5-3570K @3.4GHz ][MSI Z77A-S03][Corsair Vengeance Dual C DDR3 8GB, 1600MHz][ASUS GeForce GTX 670][XFX Black Edition 750W][Samsung 840 Basic][Fractal Design Define XL R2][Eizo S2431W][Dator 2: ThinkPad X220 Tablet][Dator 3: LG G PAD 8.3" 16GB]

Permalänk

400 är ingenting för en aluminiumlåda med satasladd i .. -.- man får vad man betalar för.

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Avstängd

120:- om ett år

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rocket
120:- om ett år

Knappt någon elektronik alls i denna. Är främst elektroniken som blir billigare med tiden och utvecklingen. Varken elektroniken och utvecklingen kan ha kostat mycket här så jag tvivlar på att det blir mycket billigare.

Permalänk
Medlem

Riktigt coolt, hoppas bara det fungerar med ide diskar... har några sådana liggande :/

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.