Transcend släpper mp3-spelare med oled

Permalänk
Melding Plague

Transcend släpper mp3-spelare med oled

Tillverkaren Transcend har idag släppt T.sonic 820-serien mp3-spelare. Det handlar om flash-baserade spelare vilket erbjuder 1,5-tums oled-monitor, fm-radio och relativt liten storlek.

Läs nyheten: Transcend släpper oled-spelare

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

"Oled-spelare"? Hur spelar man oled:ar

... varför har så gott som alla flashspelare med hyfsat mycket minne i Ipod nano stuket? Är minneskretsarna större eller annorlunda utformade än tidigare?
Jag skulle nog hellre se säg en 8-giggare med format a'la "vanliga" mp3spelare typ Iaudio U2, fast med inbyggd USB plugg förstås!
Eller iallafall några andra storleksvarianter som inte bara siktar på att spelaren ska vara så tunn så möjligt, på bekostnad på resten av måtten.

Å andra sidan är jag tillräckligt mycket bakåtsträvare för att undra vad man ska med färgskärm på mp3spelare till

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Avstängd

det var skitful. ser ut som en billig telefon typ

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
det var skitful. ser ut som en billig telefon typ

Kan inte annat än att hålla med

Permalänk
Medlem

Ser mer ut som att dom släppt lös nån praktikant för att retuschera bilden, kan det bli mer photoshoppat?
Ser nog garanterat bättre ut irl.

Permalänk
Medlem

ser ut som displayen på den svarta är lite större än den på den vita? Är det de eller ser jag snett ?

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hawken
ser ut som displayen på den svarta är lite större än den på den vita? Är det de eller ser jag snett ?

Synvilla? Orkar inte mäta eller lista ut men du har rätt, den ser aningen större ut.

Edit: Jag kunde inte sova utan att ta redan på varför och jag upptäckte nu att den vita modellen är placerad aningen högre upp.

Visa signatur

Ryzen 3700x, ASUS PRIME X370-PRO, 32GB ram, RTX 2080, Acer XN253Q 240Hz, MSI G241 IPS 1080p 144Hz, Varmilo VA88M (MX Brown), Cooler Master MM710.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bennyfax
Synvilla? Orkar inte mäta eller lista ut men du har rätt, den ser aningen större ut.

Edit: Jag kunde inte sova utan att ta redan på varför och jag upptäckte nu att den vita modellen är placerad aningen högre upp.

aa såg också att den vita är aningen högre upp....men jag tycker att den vitas nedre kant är i samma linje med den svartas nedre kant!....så jag säger bara w00t! synvilla = ORLY för mig nu!

Visa signatur

•Alienware: Q9450 @ CoolIT-FreeZone, HD2900XT, Blitz Formula, Crucial Ballistix 8500(old rev), Raptor 36GB 16mb+560GB, Hipro5 PSU
•Lian-Li + VappoLS: E6300, P5B, 2GB KHX 800mhz CL4, X1600XT, Hiper 580w Modular
•Lanbox Lite All @ H2O: P4 CedarMill @3,2Ghz, GA-G33M-DS2R, 2GB-667mhz, 7300GS Passiv, 320GB, Hiper530w