Permalänk
Medlem

Resistance: Fall of Man

Kan någon förklara för mig vad "Flip levels" samt "Clank backpacks" är. De är unlockables i Resistance, så mkt förstår jag, men jag kan inte för allt i världen komma på vad de ger för något?

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem

Gissar bara nu för jag har inte ens spelat spelet, men flip levels låter ju nästan som att den vänder på banan så det blir lite annorlunda eller nåt.

Det andra vet jag inte.

Visa signatur

Laptop: Zepto Znote 3215W | Intel C2D T7250 2.0ghz | 2GB ram | Intel X3100 GPU | 120 GB 5400rpm hdd | Intel 4965 AGN | 9-cell batteri
Kamera: Nikon D80 + batterigrepp | Nikkor AF-S DX 18-55mm 3.5-5.6G VR | Nikkor AF-S 70-300/4.5-5.6 G VR IF-ED | Nikkor AF 50mm 1.8D | Nikon SB-600 blixt

Permalänk
Medlem

clank som i ratchet & clank kanske?

Visa signatur

Abit ab9pro | Antec P180B | Antec Phantom 500w | Corsair XMS2 DDR2 1024MB | Intel Core 2 Duo E6600 | Scythe Ninja | Seagate 320GB SATA II | Powercolor X1950XT

Playstation 3 - PSN: Lunka

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av honky
clank som i ratchet & clank kanske?

Ja det låter i alla fall troligt för att det är ju samma företag som gjort det.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem

the ps triple!

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0s0
the ps triple!

Avstängning i en månad pga spam.

Permalänk
Medlem

Kan meddela att "Flip levels" ger en möjlighet att närsomhelst spegelvända den bana som man är på. Jobbar vidare på Clank backpack

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk

clank backpack tor jag betyder att du får, en jetpack typ liknar en helikopter på ryggen han har en sån i spelen iag

Permalänk
Medlem

Har du det i R:FoM? Hur får man det egentligen? Roligt att det finns mycket att låsa upp!

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

testade demot idag, men vilken taktik ska man använda sig av? oavsett om jag försöker att leka sniper eller rusar på så dör jag hela tiden. Nån sa till mig att demot var lätt...hmm jag är fan kass.

Permalänk

Jag kör på samma taktik som dig muraren, att dö, och göra det ofta. Detta är de första fps jag kört på konsoll, och om folk såg mig spela skulle dom skratta luften ur sig, det ser föga sofistikerat ut ;). Äsch, jag får ligga i förmodar ja, kontrollen funkar ju uppenbaraligen för fps bara man vänjer sig, hua, det känns som att jag har lite att ta igen.

Permalänk
Sötast

Min första timme så var verkligen "Operation human wall"
Andra timmen dog jag ofta, idag dör jag 1-2 ggr på riktigt svåra missions

Det går, jag är inte heller fan av FPS on stick, men det går

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Har du det i R:FoM? Hur får man det egentligen? Roligt att det finns mycket att låsa upp!

Det är ett av stegen i skill awards, om du trycker på start eller select under spelets gång i singleplayer så ser du hur många poäng du fått ihop. När du fått ihop ett visst antal poäng så låser du upp olika saker. Den näst sista är clank backpacks.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem

jag har knappt lyckats låsa upp några av dem.. tror jag har 11p eller nått.. och det är för att jag hittat en del intel.

Visa signatur

PSN: K81Sweden

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k81
jag har knappt lyckats låsa upp några av dem.. tror jag har 11p eller nått.. och det är för att jag hittat en del intel.

Haha, du behöver verkligen inte känna dig ensam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Haha, du behöver verkligen inte känna dig ensam

Nee det är u omöjligt att hitta allt, har typ 33 poäng av hur kkt då 123414321?

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser