Permalänk
Medlem

Halo 3 Beta

Alla som vunnit en beta på gamingeye.com
läs detta !!

http://www.gamingeye.com/konsol/xbox/nyheter/nyhet.eye?id=653...

Permalänk

Jag vill bara säga att den 16 maj kommer en Beta-testning av Halo 3:s multiplayerdel att äga rum för ett begränsat antal männsikor. Betan kommer laddas ner från Xbox Live Marketplace alternativt laddas från Crackdown. Detta är första gången något spel har beta-testats av allmänheten på en konsol innan spelet släppts.

Microsoft har bekräftat att Halo 3 kommer finnas att köpa i tre versioner: Standard, Limited Edition och Legendary Edition.

I standard-paketet får man enbart spelet och dess manual

I Limited Edition får man ett annat fodral, av metall, och innehåller dessutom en dvd med extramaterial samt en "Art Book" där det står lite om vad man som har hänt under 1:an och 2:an!

I Legendary Edition får man en förpackning i en stor kartong. Inuti den ligger en kopia av Maste Chiefs hjälm. Inuti hjälmen finns tre dvd-skivor. En innehåller spelet, en är samma som till Limited Edition och den tredje innehåller omgjorda versioner av alla filmer i Halo-historien, en dokumentär som visar livet på Bungie och halo-machinima.

Många filmer och trailers finns på http://media.xbox360.ign.com/media/734/734817/vids_1.html

Ha de så gött alla och halo 3 kommer att bli ett av dom bästa spelen som släpps nu i höst!

Permalänk
Avstängd

Du har postat detta i 3 olika trådar nu
Jobbar du med halo marknadsföring eller?

Permalänk
Medlem

Har de sagt något om vilket klockslag betan släpps?

Edit: 14.00 =(

Permalänk

En bild säger mer än tusen ord

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Avstängd

HAHAHA, bästa bilden
Beskriver halo miljön till 100% :D, byt ut gamers mot kids dock så stämmer det ännu mer.

Permalänk

Håller med helt klart.. Halo är xboxs CS....

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hadirajan
Håller med helt klart.. Halo är xboxs CS....

Hoppas du håller med om att Halo är ett alldeles underbart spel också.

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI

Permalänk
Medlem

Har det släppts ren? Ångrar att jag inte köpte Crackdown, nu är det ingen vits då jag har lånat boxen till brorsan över veckan. O snart e väl betan över. =/

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Snart 2h försenat, bra jobbat MS/bungie!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lucifr00
Snart 2h försenat, bra jobbat MS/bungie!

Inte direkt ovanligt, de senaste halo 2 banorna blev ju försenade i två veckor... Nästan inget släpps på live i tid

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Inte direkt ovanligt, de senaste halo 2 banorna blev ju försenade i två veckor... Nästan inget släpps på live i tid

Men man tycker ju de borde klara att få ut en sånhär sak i tid, speciellt när de som vunnit koder kan spela för fullt, bara vi som tänkt tanka genom crackdown som får vänta...

Permalänk
Medlem

I USA har de ju kunnat spela redan i en vecka åtminstone. =/

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Vadå måste man ha nycklar elller vadå? Vad är det för skit? Jag har xbox live guld och jag kan väl ladda hem halo 3 betan men måste man ha nyckel elr vadå? Hjälp?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uptjackmalo
Vadå måste man ha nycklar elller vadå? Vad är det för skit? Jag har xbox live guld och jag kan väl ladda hem halo 3 betan men måste man ha nyckel elr vadå? Hjälp?

Ja, om du inte har beta-access genom Crackdown så behöver du en nyckel.

Visa signatur

.

Permalänk

vadå om jag laddar hem halo 3 så kan jag inte spela utan nyckel elr? HALO FREAK!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uptjackmalo
vadå om jag laddar hem halo 3 så kan jag inte spela utan nyckel elr? HALO FREAK!!!

Du måste ha spelet crackdown för att kunna ladda hem halo 3 betan.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Du måste ha spelet crackdown för att kunna ladda hem halo 3 betan.

Fast nu räcker det inte ens med det:p.
Fick för övrigt ett mail från xbox live-teamet med ämnesraden "Det känns så bra att vara ond", fast det handlade visst om spelet "The Darkness", och inte om betan:).

Permalänk
Medlem

min polare sa att det inte funka för dom med crackdown, har dom sabbat det rejält denna gången eller?

Permalänk

re: dett

Det måste ju funka fattar du väl.. du måste ha xbox guld live för att kunna spela det!

Permalänk
Medlem

Re: re: dett

Citat:

Ursprungligen inskrivet av uptjackmalo
Det måste ju funka fattar du väl.. du måste ha xbox guld live för att kunna spela det!

Nope det funkar inte;). Kolla www.majornelson.com eller www.bungie.net

Permalänk
Medlem

Re: re: dett

Citat:

Ursprungligen inskrivet av uptjackmalo
Det måste ju funka fattar du väl.. du måste ha xbox guld live för att kunna spela det!

Ehh, fattar väl? Han sa att det inte funkar och det gör det uppen barligen inte, vad är det jag måste fatta?

Permalänk
Medlem

Nu funkar det iallafall, går ganska snabbt att tanka också!:)

Edit: De har förlängt betan till 10:e juni (6:e förut).
94% klar^^

Permalänk
Avstängd

Re: re: dett

Citat:

Ursprungligen inskrivet av uptjackmalo
Det måste ju funka fattar du väl.. du måste ha xbox guld live för att kunna spela det!

haha, fattar du väll?
Vad är de han ska fatta, det fungerade inte.
Ska inte säga mer då får jag väll en ban men ja....

Permalänk
Medlem

Ska bli trevligt att äntligen testa nu efter all uppståndelse och hype.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=news&cid=12468
beta förlängd med 4 dagar som plåster på såren.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jippi, nu har man spelat några matcher. Går rätt segt att hitta matcher men när man väl spelar så är det kanon.

Needlern är väldigt kraftig den här gången

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Första gången jag lirar Halo överhuvudtaget. Folk gillar att repetera hur mycket jag suger! JAG VET!!!!!!!

Permalänk
Medlem

va tusan. har spelet ingen AA? eller e det bara min tv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beaatch
va tusan. har spelet ingen AA? eller e det bara min tv?

verkar inte som det, fast det är ju en beta trots allt

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e