Western Digital släpper 250-gigabyte för bärbara

Permalänk
Melding Plague

Western Digital släpper 250-gigabyte för bärbara

Tillverkaren Western Digital har idag släppt en 2,5-tumshårddisk med en lagringskapacitet på 250 gigabyte. Hårddisken snurrar i 5400 varv på minut och har en buffer på åtta megabyte.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Me so horny, me love this long time..

Fan altså, jag som inte har SATA i laptopen men behöver detta utrymme.

Nåja, hoppas det kommer en med PATA.

Och jäkla bra med WD Scorpio, sitter redan i en Scorpio i min och vilken skilnad i både temp och batteri tid mot Hitatchi skiten som satt i tidigare... slipper grilla pungen när man slappar i sängen som just nu

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd

Trevligt med större hårddiskar för laptops också, 250 gb.

Men tråkigt att den bara har SATA-150, och inte SATA-300.

Men vill hellre se solid-state diskar på den bärbara marknaden. Gillar inte att ha en mekanisk hårddisk i en laptop. Känslig och drar mycket ström, surrar och låter.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid313
Men tråkigt att den bara har SATA-150, och inte SATA-300.

Varför vill du ha SATA 300 ? På vilket sätt skulle det vara bättre?

Och vart har länken till nyheten tagit vägen? :\ (brukade väl ligga i nyhetsinlägget)

Permalänk
Medlem

vafan, behöver ju inte ens va till laptop, extern hd har fått bättre klang för mig nu hehe

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Och vart har länken till nyheten tagit vägen? :\ (brukade väl ligga i nyhetsinlägget)

Vi har bytt redaktionssystem vilket har gjort att vissa saker inte är som de borde. Vi vet om problemet och jobbar för fullt för att få allting att fungera som normalt så snabbt som möjligt.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+