Permalänk
Medlem

Datorn fryser när jag stänger av den?

hej, jag har windows xp sp2, nyligen formaterad men det är så att jag kan inte stänga av min dator normalt, ja kommer till slutet där det står "du loggas ut" " intsällingar sparas" sen kommer det" datorn stängs av" och det är då min dator fryser, musen fryser också, så det resulterar i att jag måste hålla in "stänga av" knappen.

det är jobbigt att behöva göra det varje gång jag vill stänga av datorn, och så kan det inte vara bra heller.. hur gör jag så jag itne behöver göra så?

snälla hjälp,

Permalänk
Medlem

jag har så fast när jag startar, men bara ibland
skulle oxå vilja veta va de kan va, har precis samma saker som förut installerade fast jag har en raptor istället för en vanlig disk....
o den har aldrigt hängt sej sen förra sommmaren innan jag bytte disk..

Permalänk
Medlem

Prova med nån värmefläkt eller liknande vid datorn så att den är lite varmare. Då kanske den inte fryser like mycket.

men. Prova att formatera om den en gång till. Hjälper inte det så kan det ju hända att det är något hårdvarufel, men det tvivlar jag på då det bara händer när du stänger av den.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b