Söker spel till krysslåda360

Permalänk
Medlem

Söker spel till krysslåda360

Hejsan alla glada.

Nu är det så att jag letar efter spel i samma tappning som resident evil spelen.
Jag saknar den känslan som man fick av dessa spel. Spooky och man måste lösa lite pussel för att komma vidare.

Spelat condemned och klarat det. Var väl inte ett jättebra spel, men det hade lite samma känsla. Har en del FPS spel till 360 redan men det är för att min bror gillar att spela dem. Själv blir jag uttråkad av dessa på 10 minuter

God of war 2 verkar svingrymt, men jag tror inte det kommer till 360?

Jag letar således efter läskiga spel med 3e persons vy. Silent Hill går bort då jag är trött på denna serie, klarat alla spel hitills.

Finns det något för mig? Eller ska man kasta sitt 360 i restavfall och köpa sig ett Ps3?

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

Du har ju Resident Evil 5 på väg, men det är ju ett tag kvar tills det dyker upp. I övrigt så vet jag faktisk inte. Gillar samma spel som dig, och hade gärna sett lite fina tips här Slänga krysslådan får du definitivt inte göra!

Permalänk
Medlem

Verkar inte vara någon som vet

Kom igen.. något spel måste det finnas. Kollat runt lite på ign och andra online tidningar men inte hittat det jag letar efter.

Vill att Alan Wake ska komma illa kvickt, det verkar grymt!

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk

Kapitel 2-3 i Gears of War är ju lite läskigt 3:e person!

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI

Permalänk
Medlem

Jo.. har ju klarat gears of war på alla svårighetsgraderna i COOP. Väldigt bra spel, mkt action och allt det dära, men det är inte det jag söker

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

tror iaf inte du kommer att få mer nöje av en PS3 nu, just för att det inte kommit spel än. och då det kommer till den kommer det ännu en våg av bra spel till krysslådan.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Aja bara att vänta då. 360 lådan bara står här och dammar för jag har inget att spela på den. Nåväl, vad vore väl ändå en bal på slottet

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

R:FOM är lite åt det hållet och God of war 2 ser underbart ut numera, efter senaste firmwaren...

Sälj boxen medans du får pengar för den, de spel som kommer till PS3 håller mycket högre kvalitet överlag. Mycket trevligare än att låta nått man inte är nöjd med stå och damma, även om det kostar lite...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Om du gillar RPG köp Enchanted Arms

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Avstängd

Enchanted Arms till 360 är väll inte så bra, vad jag provat och hört.

Köp något gammalt Xbox1 lir och röj igenom ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
R:FOM är lite åt det hållet och God of war 2 ser underbart ut numera, efter senaste firmwaren...

Sälj boxen medans du får pengar för den, de spel som kommer till PS3 håller mycket högre kvalitet överlag. Mycket trevligare än att låta nått man inte är nöjd med stå och damma, även om det kostar lite...

Mep mep mep, du är så bra på att slå i Sony propganda i folk, får du betalt för det eller har du inget liv?

Annars är ännså länge alla konsoller rätt tunna på skräk froten.
The drakness kanske? Verkar snarare vara mörk FPS men det verkar bli bra i alla fall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
R:FOM är lite åt det hållet och God of war 2 ser underbart ut numera, efter senaste firmwaren...

Sälj boxen medans du får pengar för den, de spel som kommer till PS3 håller mycket högre kvalitet överlag. Mycket trevligare än att låta nått man inte är nöjd med stå och damma, även om det kostar lite...

Jag antar att du har spelat alla spelen då du kan uttala dig om att alla PS3 spel håller högre kvalitet än Xbox360 spelen. Måste varit jobbigt att spela alla dessa spel, särskilt på Xbox360 som du inte verkar tycka om alls.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Saints Row , läskigt bra

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

symphony of the nights om du inte redan avnjutit det. o får erotiska rysningar när jag tänker tillbaks på denna kanontitel. Är väl ett live arcadespel så det borde ju inte vara så dyrt heller

Permalänk
Medlem