Swiftech släpper vattenblocket Stealth

Permalänk
Melding Plague

Swiftech släpper vattenblocket Stealth

Kylningstillverkaren Swiftech har i dagarna släppt ett nytt vattenblock med namnet Stealth. Det är designat för att användas på Nvidias Geforce 8-serie grafikkort och ersätter det tidigare Apogee-blocket.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Nice för dom som vill köra vatten. Ser ju bra ut i alla fall.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Avstängd

Vackert
Synd att dem inte gjorde så de passade r600 också

edit: Jag är visst lite trött...var ju samma kopparplatta som på förra blocket...

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

synd att det är lika dyrt som ett ek fullcover block

Permalänk
Medlem

Snygga men dyra. Apogee plattan är ju bra så inte konstigt att de behöll den :).

Permalänk

Nice. Lutar mer och mer åt vattenkylning till nya burken.

Visa signatur

Subzero Junkie !

Permalänk

Bara jag som tycker minneskylarna såg ganska mesiga ut?

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

skulle vara kul att se några tester för att se hur pass låg tempen blir.

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Avstängd

Stealth? stor och väldigt synlig...

Finns dom som inte tar 2-3 PCI platser, har själv en som är tunnare än orginal kylning till grafikkort, guldpläterad kopparplatta och bara 8mm hög.. men 6mm kopplingar

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Helt klart stiliga. Tycker också att det skulle vara kul att se vad tempen blir.

Permalänk
Medlem

Sjukt snygg kylning

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Medlem

mest synd att man inte kan köpa swiftech block i Sverige.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Stealth? stor och väldigt synlig...

Finns dom som inte tar 2-3 PCI platser, har själv en som är tunnare än orginal kylning till grafikkort, guldpläterad kopparplatta och bara 8mm hög.. men 6mm kopplingar

Citat:

Vidare kan man läsa varför vattenblocket döpts till Stealth i pressmeddelandet:

"Named after the famous Stealth fighter bomber because of its angular shapes and black livery, [...]"

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur dom kan sätta sån fet prislapp på den där. Ek waterblocks har ju fullcoverversion för samma pris som dessutom ser snyggt ut.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas

Aha, nu ska rollern fram... min 745 ska bli stealth

Kan hända att jag glömmer hjärnan under dasslocket ibland

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.