Intel budgetstyrkretsar i tredje kvartalet

Permalänk
Melding Plague

Intel budgetstyrkretsar i tredje kvartalet

Intel håller enligt källor med att arbeta på två stycken nya styrkretsar för budgetmarknaden som skall anlända i tredje kvartalet detta år. De heter P31 respekive G31.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

"G31 är en så kallad integrerad styrkrets"

Precis alla styrkretsar är integrerade! Integrerad är inte bara ett fränare och häftigare ord för grafikkrets. Det är de enskilda komponenterna som är integrerade på samma kiselyta och inte uteslutande en grafikfunktion. Hur svårt ska detta behöva vara?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Integrerad_krets

Permalänk
Avstängd

Doligt att de nu ska gora budget styrkretsar, de kunde val bara kora med P35 istallet for att introducera en budgetkrets.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem

uid313:
Det behövs kort i alla priskasser. Vill jag ha en billig dator för exempelvis att skriva och surfa på, då kan dessa alternativ vara ett alternativ jag väljer, om jag nu skulle välja något sådant..
Trots allt, många köper dator efter pris och inte prestanda.
Det är dessutom bra för oss som söker mer av en dator att det tillverkas dessa kretsar för billigare kort, för vi behöver kanske något till kompisen eller grannen som önskar hjälp med datorköp, eller? Och inte vill din datorokunnige kompis som bara surfar och chattar att dator ska kosta för mycket.
Underskatta inte the power of money.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.