Gigabyte lanserar nätaggregat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Farmer
Tror misstänkt att det har uppstått en ny "fanboy" kategori: "odesignat GUI fanboys"

så fort nåt inte ser ut så här http://www.techzine.nl/uploaded/27234_69b28dd3.JPG så låter det: "va e det där för fjortis program"

Det där programmet ser faktist helt ok ut tycker jag. Har sett mycket värre...

Tihi.

Ontopic:
Nice med en 140mm fläkt.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

Om det visar sig att det presterar bra gör det väl inget om man får med ett program!? Ni kan ju kasta frisbee med skivan om ni vill... Det är ju givetvis prestandan som avgör om det är ett bra aggregat eller inte. Jag tycker det är konstigt att en medföljande skiva kan väcka sådana klagomål. Tycker det är verkar smidigt att kunna se effektförbrukningen i Windows... Kan inte annat än att skratta år majoriteten här, haha : D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 5wE
Om det visar sig att det presterar bra gör det väl inget om man får med ett program!? Ni kan ju kasta frisbee med skivan om ni vill... Det är ju givetvis prestandan som avgör om det är ett bra aggregat eller inte. Jag tycker det är konstigt att en medföljande skiva kan väcka sådana klagomål. Tycker det är verkar smidigt att kunna se effektförbrukningen i Windows... Kan inte annat än att skratta år majoriteten här, haha : D

Word!

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Jag har inget emot produkten eller programmet. Kan någon säga vad som är dåligt med programmet? Tycker ni det ser dåligt ut? Kommer ihåg tempprogrammet Soltek mfl använde, det såg riktigt dåligt ut men det gick läsa av tempen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 5wE
Om det visar sig att det presterar bra gör det väl inget om man får med ett program!? Ni kan ju kasta frisbee med skivan om ni vill... Det är ju givetvis prestandan som avgör om det är ett bra aggregat eller inte. Jag tycker det är konstigt att en medföljande skiva kan väcka sådana klagomål. Tycker det är verkar smidigt att kunna se effektförbrukningen i Windows... Kan inte annat än att skratta år majoriteten här, haha : D

Kan inte annat än instämma.

Visa signatur

Jag har rest landet runt och talat med de allra kunnigaste och kompetenta personerna. Och jag kan försäkra er att datorn är en modefluga som inte kommer att hålla året ut.
"Redaktören för affärslitteratur på Prentice Hall 1957"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Creaton
Jag vet inte redigt hur du kan få fjortisar och innovativ design att gå ihop.

Vi får samma gamla misstag omgjorda så de blir som nya?

Mvh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av getskägg
Vi får samma gamla misstag omgjorda så de blir som nya?

Mvh

Vilka duktiga fjortisar vi har

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org