Samsung introducerar mp3-spelare U3

Permalänk
Melding Plague

Samsung introducerar mp3-spelare U3

Tillverkaren Samsung har introducerat mp3-spelaren U3. Det är en liten, flash-baserade spelare som har en lagringskapacitet upp till fyra gigabyte och finns i fem olika färger.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hello Kitty! Läckert format, helt klart.

Permalänk
Medlem

Den verkade ju kanon. Liten men ändå mycket utrymme. Billig?

Permalänk

Verkar intressant ..

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Jag tycker iallafall att den är ganska ful. Kan bero på färgen. Någon som har bilder på den svarta?

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk
Avstängd

Väldigt trevligt att den har stöd för Ogg Vorbis och att den är hyffsat prissatt.

Hoppas att det kommer större modeller också.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem

är det touchknappar eller är det nått slags gummi över den tro?

verkar enkel och snygg hursomhelst, bra formatstöd med.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Bilder, bl.a. på den svarta.
http://www.akihabaranews.com/en/news-13959-The+YP-U3+DAP+by+S...

Den här verkar väldigt intressant. Har letat efter någon bra uppföljare till Irivers T20 med någon som har sån där smart usb-lösning. Gött å slippa sladdar! Och liten å snygg är den också. Jag kommer nog slå till på en 4:a!

Visa signatur

Dator: A64 3200+ | 1024 Corsair Value | K8N NEO Platinum | Sapphire 9600 pro | Viewsonic V2235WM | 160 GB Seagate SATA | 200 GB Seagate ATA | NEC 3500A

Permalänk
Medlem

Samsung har ju 16bg flashminnen, varför kan inte lyckas prångla ur sig en liten spelare med 16gb lagringsutrymme?

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk

Den svarta var mycket snyggare!

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Langos
Samsung har ju 16bg flashminnen, varför kan inte lyckas prångla ur sig en liten spelare med 16gb lagringsutrymme?

Jo, det vore riktigt fett!
Och det är Samsung som säljer minnen till Apple, så Samsung bör kunna ha sina musikspelare bättre prissatta.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Langos
Samsung har ju 16bg flashminnen, varför kan inte lyckas prångla ur sig en liten spelare med 16gb lagringsutrymme?

Verkligen!! Varför händer inte det? Någon som vet?

Visa signatur

Dator: A64 3200+ | 1024 Corsair Value | K8N NEO Platinum | Sapphire 9600 pro | Viewsonic V2235WM | 160 GB Seagate SATA | 200 GB Seagate ATA | NEC 3500A

Permalänk
Medlem

Antagligen blir det för dyrt men jag kan nästan lova att vi får se det innan årsskiftet då större minnen förhoppningsvis har standardiserats.

Permalänk
Medlem

kan ju knappast vara vare sig pris eller teknik som hindrar, 16G flashminne går trots allt att få för 1000-lappen. (och det i konsumentled så..)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Finns det ingen kompakt spelare med trådlös förbindelse så man slipper sätta den i datorn?

Permalänk
Avstängd

min meizu mini player har 8gb det e rätt lagom

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Total_Cu
Finns det ingen kompakt spelare med trådlös förbindelse så man slipper sätta den i datorn?

ja finns la några, som Zune tex. fast om den kan föra över från datorn trådlöst vettefanken åas..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Låter väldigt billigt för 4 GiB. Måste provas! Designen tilltalar mig med

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Medlem

"Det är en liten, flash-baserade spelare"

'Baserade' är ett ord i plural.

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Total_Cu
Finns det ingen kompakt spelare med trådlös förbindelse så man slipper sätta den i datorn?

Samsung har en som kan använda bluetooth och sen finns ju som sagt Zune.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

Jag har en tyckte jag kännde igen namnet, jag har iAudiovarianten. Verkar vara en trevlig spelare. Gillar designen och ett stort plus i kanten för bra formatstöd.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Snygg (den svarta och den vita)! Dock har jag lite svårt att smälta det blåa högst upp på spelaren... :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Total_Cu
Finns det ingen kompakt spelare med trådlös förbindelse så man slipper sätta den i datorn?

det kommer.........

http://www.usb.org/developers/wusb/

Permalänk
Medlem

Läste just om WUSB på theInquirer idag. Det låter helt lysande ju, något att se fram emot.

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

När får vi se den i Sverige? Blev väldigt sugen på en sådan.

Finns det någon annan spelare med liknande egenskaper? Liten, snygg, osv...

Visa signatur

Archlinux, Sway och Rust, vad mer behövs?

Permalänk

Klockren. Kanske en ersättare när min iPod lägger av.

Visa signatur

Exet

ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | CM Hyper EVO 212 | MSI GTX 970 4GB | Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB | EVGA Supernova G2 850W | Samsung 840 EVO SSD 250GB | Toshiba HDD 1TB | Fractal Design Define R4 Black Pearl

Permalänk
Medlem

riktigt fin

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Total_Cu
Finns det ingen kompakt spelare med trådlös förbindelse så man slipper sätta den i datorn?

du måste ju ändå ladda den i usb porten.
så varför ha trådlös.blire inte kaka på kaka?

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chamberlain
du måste ju ändå ladda den i usb porten.
så varför ha trådlös.blire inte kaka på kaka?

kommer ju trådlös ström också snart vettu, bäst att vara beredd..

skämt åsido, jag skulle gärna se trådlös överföring, gärna med induktionsladdare också. är lite nojjig över statiska spikar och annan skit ärligt talat. (reellt hot eller ej..) =/

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

Varför heter den U3? Kan den användas som USB minne också?... =/

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111