Creative uppgraderar Zen Stone

Permalänk
Melding Plague

Creative uppgraderar Zen Stone

Creative släppte tidigare i år spelaren Zen Stone men har nu släppt en något uppgraderad version med större lagringskapacitet och en liten display. Den nya versionen heter Zen Stone Plus.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Snygg liten sak:D

Visa signatur

Corsair Graphite 600T||EVGA SN G2 650W||Asus TUF Gaming B550-Plus||AMD Ryzen 5 5600 X||Zalman CNPS9X||Corsair Vengence DDR4 2X8GB 2666MHz||Sapphire Radeon RX 6700XT||WD BLACK SN850 NVMe M.2 500GB

Permalänk
Medlem

fattas bara en i marmorstuk..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Hedersmedlem

Varför gör man inte en rund skärm? Man behöver faktiskt inte göra alla skärmar kantiga. Var inte Stone menad att slåss mot shuffle? så det fungerade inte då eller?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Varför gör man inte en rund skärm? Man behöver faktiskt inte göra alla skärmar kantiga. Var inte Stone menad att slåss mot shuffle? så det fungerade inte då eller?

haha, exakt. 64p/d så hade man sluppit antingen kantslöseri eller att se den där fyrkanten när skärmen används.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Avstängd

Spelar den Ogg Vorbis?

.ogg

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av uid313
Spelar den Ogg Vorbis?

.ogg

Undrar jag med, men även om den skulle så tror jag inte det vore en bra kombination eftersom den enbart har 9.5h batteri tid, och tyvärr drar vorbis mera ström än tex mp3. Den värkar funka som usb minne också så den borde funkar med linux Fast hur är det med sortering? Det är nåt jag lider av med min Iriver T10, kan nämligen inte sortera låtar utan dedär kassa piss programmet dom skickar med....

Visa signatur
Permalänk

Farmer: Nu är det ju inte vårat fel att du inte orkar spendera så pass mycket tid på svensk-/engelsklektionerna att du vill fylla i id3-taggarna?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Avstängd

Nej den spelar inte ogg. vorbis precis som nämns ovan detta pga batterritiden.

Visa signatur

Sojid