Zepto skriver avtal med Dustin

Permalänk
Melding Plague

Zepto skriver avtal med Dustin

Den danska datortillverkaren Zepto har idag tillkännagivit att de har slutit ett försäljningsavtal med den svenska återförsäljaren Dustin.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trevligt

Och så hoppas vi ju såklart på bättre support eftersom den ska vara ganska kass enligt vissa.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk

Dator ser till stor del ut som visa HP modeller, får man gissa på samma fabrik?

Permalänk
Medlem

Studentrabatt here I come!

Permalänk

Intressant.
Har kollat på zepto när jag letade efter min nya bärbara.
Jag fastnade för att man kan konfigurera lite som man vill.
Man kan nämligen strunta i att köpa OS (dvs windows) till

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk

frågan är bara om man vågar chansa på att köpa zepto , det är ju inte dirket något stort o känt företag i sverige ...

Visa signatur

HTPC: AMD A8 5600K 3,6 Ghz FM2 l MSI FM2-A75IA-E53 mITX l Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP RED l be quiet! Pure Power L7 430W 80+ Bronze l Fractal Design Node 304 l Western Digital Caviar Green 1TB l Western Digital Caviar Green 2TB l
Other: iPhone X 64gb l Macbook Pro 13.3" l

Permalänk

Nej, fast jag bedömer dem i alla fall som tillräckligt "stabila" för att våga mig på ett köp. Är det supporten du oroar dig för så är det min erfarenhet att den är obefintlig hos större företag. Jag kan ju ha haft otur såklart. Hur som helst så tror jag att mindre företag är mer på hugget. De måste vara mer måna om kunderna eftersom de inte kan konkurrera med den volym som del och hp har.

Är du sugen så tycker jag att du ska slå till, är du osäker så kan du ju alltid kolla upp prisjakt eller pricerunner och leta företagsbetyg.

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem

Jag har en Zepto Znote 6615WD och kan bara rekommendera Zepto.
Visserligen gick grafikkortet sönder i den någon vecka efter jag fått den, men ringde supporten och dom var väldigt tillmötesgående, bl.a. guidade dom mig genom hur man tog isär högtalarlocket så man kom åt skärmkontakten.. detta var nu inte felet så jag skickade in datorn och fick tillbaka den relativt fort.

Visa signatur

Bärbar: MacBook Pro 13", iPad 2
Stationär: Intel Core i7 2600k, 8GB ram, Geforce 9800 GTX+, flera hårddiskar
HTPC: Intel Core™ 2 Duo E6600, 6 GB ram, Geforce 8800 GTS 320 mb

Permalänk
Medlem

Är lite inne på ett köp, priserna är verkligen lockande.

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV || MSI Z170A KRAIT GAMING 3X || Intel Core i5 6600K || Ballistix 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz CL16 || EVGA GeForce GTX 1080 SC 8GB || SSD 128GB Samsung 830-Series + 447GB TOSHIBA-TR150 || Corsair RM750X 750W