Wifi Alliance godkänner D-Link DIR-655

Permalänk
Melding Plague

Wifi Alliance godkänner D-Link DIR-655

Ieee har fortfarande inte publicerat någon officiell trådlös standard som ersätter de äldre 802.11b/g-standarderna. Dock har två versioner av 802.11n-utkast publicerats vilket tillverkare har byggt sina produkter efter. D-Links router DIR-655 har idag fått certifiering från Wifi Alliance.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

För övrigt en mycket bra Router

Permalänk
Medlem

bra att dom har börjat komma igång nu med att standardisera något iaf.. sånt här tar annars år =(

Permalänk
Avstängd

Bara D-Link kan vara stolta över att sälja en icke färdig produkt

Permalänk
Avstängd

Hoppas d-link 635´s 802.11n ingår i Wifi Alliance´s certifiering.

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
Hoppas d-link 635´s 802.11n ingår i Wifi Alliance´s certifiering.

om Dlink och intel kan lösa det faktum att Intels 3945 och DIR-635 verkar vara helt inkompatibla med varrandra så.. annars vette fan

"works with centrino"-my ass

Visa signatur

"Datorn har ju fan mer dragningskraft än jorden. Skulle jag ramla skulle jag hamna i datorstolen & inte på golvet."

Permalänk
Medlem

Jag avvaktar tills det har blivit en riktig standard.

820.11g räcker för det mesta men att flytta stora filer är ett helvete. Fan att de inte kan dra tummen ur röven. Hur kan det ta flera år att ta fram en standard? De har redan flera standarder att gå efter.

Förstår verkligen inte varför det tar sån tid.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?