Coolermaster lanserar hårddiskkabinett

Permalänk
Melding Plague

Coolermaster lanserar hårddiskkabinett

Kravet på bärbar lagring har ökat de senaste åren vilket har märkts dels bland de etablerade tillverkarna som Lacie, Seagate och Iomega. Men det har även märkts bland tredjepartstillverkare som släppt en hel del kabinetter för hårddiskar. Tillverkaren Coolermaster släppte nyligen kabinetten X Craft 360.

Läs nyheten: Coolermaster lanserar hårddiskkabinett

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

*Suck* Ja snyggt var det då inte.......
Eller ja INTE ENLIGT MIN SMAK!

Permalänk
Medlem

Tycker den ser redigt fräck ut :P. Bra kylning är det nog också

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk

Jäkligt kul att det kommer mer och mer kabinett ut på marknaden, Antecs mx1:a verkade ju vara en riktig höjdare. Att som coolermaster släppa ett kabinett med enbart usb känns ju dock inte så väldigt framåtsträvande. Mer s-ata-kabinett med firewire ftw!. På vilket sätt skiljer sig detta från alla andra kabinett? Ja, förrutom att disken går snabbt att ta ut... Jippie...

EDIT: Såg nu att den hade gränssnittet S-ata --> Usb vilket ändå får sägas vara helt ok, då IDE-diskar tappar allt mer i prisvärdhet mot satadiskarna eftersom färre använder dem.

Visa signatur

Dator 1:[Intel Intel Core i5-3570K @3.4GHz ][MSI Z77A-S03][Corsair Vengeance Dual C DDR3 8GB, 1600MHz][ASUS GeForce GTX 670][XFX Black Edition 750W][Samsung 840 Basic][Fractal Design Define XL R2][Eizo S2431W][Dator 2: ThinkPad X220 Tablet][Dator 3: LG G PAD 8.3" 16GB]

Permalänk
Inaktiv

Konstigt att de inte nämner något om Vista. Det är väl klart att saker som produceras nu borde fokuseras på det nya? Jag menar, det lär inte dröja länge förrän de flesta har gått över till Vista. Jag kör Vista Ultimate, på min maskin som verkligen inte är någon ny monstermaskin, men det fungerar riktigt bra ändå.

Permalänk
Medlem

Vem säljer?

Hej,

Jag har letat febrilt efter X-Craft 360 i Sverige. Vet någon om det finns någon svensk importör/ÅF till kabinettet. För skulle det passa perfekt eftersom man inte behöver verktyg för att byta disk i kabbet.

/J.