Världsrekord i 3dmark06

Permalänk

Skulle man inte kunna ta det där rekordet med två stycken Xeon? (Totalt 8 kärnor!)

Visa signatur

Intel Core i5-3570k @ 3.4GHz | Gigabyte GA-Z77M-D3H | 8GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz | ATI Radeon HD7700 | 1TB Seagate Barracuda | Antec 550W | Swedx 32"

Permalänk

stödet i 3dmark är hur många kärnor??

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av funky_monkey
stödet i 3dmark är hur många kärnor??

3DMark06 stödjer fyra kärnor.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

lol

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

Det är ju bara att gtatullera.:D

Permalänk

Då är det bara vänta tills det kommer en rigg som ger lika mycket kraft fast på luft, så att jag också kan ha en. Ännu bättre om det fanns med enbart kylfläns, men det tar väll 8-10 år.

Visa signatur

I've... seen things

Permalänk
Medlem

Frågan är hur lång tid det tar innan kinpin laddar upp sitt andrahands resultat. Har är ju känd för att bara ladda upp sina näst bästa resultat bara för när dom överskrids ladda upp nästa direkt.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

så jävla trist med såna här rekord... tycker iaf jag... får en känsla av att han lixom inte sitter med den där kylningen hela dagarna... ^^

Roligare med chysst score från en "vanlig" dator, som man kan köra i samma speed hela tiden..

Visa signatur

Bättre grejer men mindre tid...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurfus
så jävla trist med såna här rekord... tycker iaf jag... får en känsla av att han lixom inte sitter med den där kylningen hela dagarna... ^^

Roligare med chysst score från en "vanlig" dator, som man kan köra i samma speed hela tiden..

aaa precis och dragracing samt F1 ska köras med vanliga bilar som kan köras på gatan?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurfus
så jävla trist med såna här rekord... tycker iaf jag... får en känsla av att han lixom inte sitter med den där kylningen hela dagarna... ^^

Roligare med chysst score från en "vanlig" dator, som man kan köra i samma speed hela tiden..

Jag brukar också klaga på såna här rekord, men då blir det bara ett gnällande från andra sweclockare då

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DyDoDe
LOLOLOLOLOL LOLED fin rigg

I second that

Edit: Klaga inte, alla nyheter passar inte alla, hoppa istället förbi den till nästa nyhet. Man behöver inte berätta att nyheten inte intresserar en, för just det är ingen intresserad av

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk

Intressant att bytet av kylpastan gav en sådan prestanda och kylningsökning....

Visa signatur

INTEL CORE2DUO XEON3060@3GHZ, AMD FIREPRO 3D V4800 1GB, 8GB DDR2 GIGABYTE GA-G33M-DS2R MOBO WINDOWS 8.1 PRO 64bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurfus
så jävla trist med såna här rekord... tycker iaf jag... får en känsla av att han lixom inte sitter med den där kylningen hela dagarna... ^^

Roligare med chysst score från en "vanlig" dator, som man kan köra i samma speed hela tiden..

www.sweCLOCKERS.com

www.dell.se är kanske ett mer passande forum för dig?

Permalänk
Medlem

Det känns som det finns några av de swec medlemmar man vill slippa i den här diskutionen....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heddan
www.sweCLOCKERS.com

www.dell.se är kanske ett mer passande forum för dig?

Han sa inget om att man INTE skulle klocka datorn, utan mera att den datorn kan man inte använda längre stunder utan enbart för att sätta världsrekord

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heddan
www.sweCLOCKERS.com

www.dell.se är kanske ett mer passande forum för dig?

haha, word!