Thermaltake Toughpower 1500 watt

Permalänk
Medlem

Det kan bara finnas en anledning att de tillverkar detta nätagg och det är för att få PR, tror knappast att de massproducerar detta nätagg

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikMH
Fan snart drar datorerna mer än min AC och den är inte billig

ja, borjar datorerna dra mer strom an min ac-rakning sa blir jag fan inte glad, den var bara pa 3k forra manaden...

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför ni bryr er så himla mycket,det är ju inte dessa nätdelar som dom massproducerar och försöker sälja på kunderna.
Kan tänka mig om att det handlar om lite penis tävling fast bland tillverkarna.

Ingen klagar ju när dom släpper en Koenigsegg. Tillverkas 5st,kan tänka mig att tillverkas ungefär(procentuellt) lika många 1500w nätdelar.
"Äh varför ska man ha en bil som toppar 430km/h när man bara får köra i 110km/h"...det är cooooooooooooooolt.

Äh,den var lika dålig som alla andra jämnförabilarmeddatoerer på swec,men ni fattar vinklen..

Ja nu läste jag bara första sidan,men slagen verkar ju ha mina tankar ungefär..

Visa signatur

Intel e6400 @ 3200mhz@1,55v - Asus P5B - ATi x1800GTO - 2Gb DDR2 - 1,2Tb - Corsair HX520W@Antec Solo.Quiet!.Viewsonic 37" LCD.
3dMark05: 8165p.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yuioN
Äh,den var lika dålig som alla andra jämnförabilarmeddatoerer på swec,men ni fattar vinklen..

Precis, jämför aldrig datorer med bilar.

Återigen har de ett galler som täpper igen 50 % av luftflödet. De har nog inte alla indianer i kanoten. Den som köper det lär inte heller ha det.

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem

Thermaljunk är på tapeten igen? arrgh

Permalänk
Medlem

enligt den där sidan skulle min dator dra ca 700 w.
ganska bra att ha lite marginal, ska smart sätta in ett till grafikkort så marginalen lär bli mindre

Permalänk
Medlem

Finns alltid dom som ska vara värst, det är lite status att ha ett 1,5 kW nätagg, så ett par hundra sånna här lär dom iaf kunna kränga utan problem.