Permalänk

Vackra kvinnor!

Har bergis vart uppe förrut och kanske inte ens är tillåtet ämne, men provar iaf. Kvinnor är ju underbara, och har ni några ni känner till som är särskilt vackra? Bortsett från era kompisar och flickvänner alltså, dom ska gå att googla på! Själv kom jag idag på att karaktären Kim i 24 (hjältens dotter) faktiskt är galet snygg, så jag googlade lite och fick veta att hon heter Elisha Cuthbert. Dreglade sen på lite bilder och kunde konstatera att hon är sjukt snygg på alla där hon inte klätt sig som en gammal tant eller sminkat sönder nyllet. Helt klart en av dom vackraste jag skådat och hon gled lätt in på min top 5 lista!

Men fritt fram med era favoriter nu iaf! Det är ett givet tillskott här på övriga ämnen, en tråd för det finaste som finns! Det är dessutom svårt att hålla koll på alla mumsbitar själv så nu kan vi hjälpa varandra

EDIT: Missade att tillägga att det självklart är välkommet att bifoga en bild eller länk på er donna så man kan se henne, det är såklart lite jobbigt att behöva googla fram det själv. Såg att det också framförts synpunkter kring detta. Själv kan jag förklara mina uteblivna bilder på Elisha Cuthbert med att jag atm är på semseter och sitter på en 3 år gammal laptop med mobilt bredband av snikmodell. Ska dunka upp lite bilder såfort jag kommer hem om en vecka

Kul annars att se att tråden kommit igång så bra, lite fint kvinnfolk muntrar alltid upp vardagen! Keep 'em coming

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Elisha Cuthbert ser helt ordinär ut. Inget speciellt förutom grisnäsan. Nej, vill du ha en fin brud att dreggla över ska du kolla upp Megan Fox. Där har vi perfektion.

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

Elisha Cuthbert är för övrigt ihop med hockeyspelaren Sean Avery, mer känd som tuffingen som spelar i favoritlaget New York Rangers. Elisha är förresten från Kanada och är visst duktigt hockeyintresserad(vem från Kanada är inte det?). Så hon är visst inte bara otroligt snygg hon gillar dessutom hockey vilket smäller otroligt högt hos iaf mig

En annan fining är Emily Procter mer känd som Calleigh Duquesne i CSI Miami. Råblond med en fantastikt leende och inte så där tunn och rälig som många töser nuförtiden är.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk

Aj fan är hon en sportfåne.... Aja hon är redigt ögongodis iaf och det piffar upp vardagen att det finns skönheter som henne. Håller inte alls med dig boomer om att hon ser helt ordinär ut, och grisnäsa vettefan, tycker den är mysig Jag diggar verkligen hennes ansikte, tycker det är enormt sött, och hon har ett personligt utseende till skillnad från dom flesta holywood-skådisar och modeller. Hon har ett naturligt vackert utseende, och hon såg bäst ut på dom bilder hon inte såg ut att ha så mycket smink och rätt vanliga kläder.

Kollade upp Megan Fox och hon var inte fyskam heller Förrutom på en del bilder som förstördes av att hon hade sju kilo smink eller hängde på någon ful kille. Men överlag såg hon inte alls pjåkig ut, dock är Elisha strået vassare utan tvekan.

EDIT: En till sötnos med personligt utseened är Kirsten Dunst, dock kommer hon inte upp i samma klass som Elisha. Även Jodie Foster har ett eget och attraktivt utseende

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

http://www.gamehotties.com/images/tara-reid/tara-reid.jpg <- sötare kvinna får man leta efter.

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Avstängd

Avril lavigne i nätstrumpor och kort kort dreglar man över ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blomqvist
http://www.gamehotties.com/images/tara-reid/tara-reid.jpg <- sötare kvinna får man leta efter.

Hon var söt för 5 år sedan. Sedan ballade hon ur och opererade tex brösten vilket inte var vackert, en sån grej sänker betyget enormt i min bok. Misstolka mig inte hon är fortfarande skaplig, men ingen pangbrud som hon var då hon slog igenom.

När vi ändå är inne på snygga kvinnor så vill jag ta up Mandy Moore som jag alltid varit svag för.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Hon var söt för 5 år sedan. Sedan ballade hon ur och opererade tex brösten vilket inte var vackert, en sån grej sänker betyget enormt i min bok. Misstolka mig inte hon är fortfarande skaplig, men ingen pangbrud som hon var då hon slog igenom.

När vi ändå är inne på snygga kvinnor så vill jag ta up Mandy morre som jag alltid varit svag för.

Ähm, hon är söt, Mandy alltså.

Jag håller med om att kvinnor är vackrast utan operationer.

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk

Jag håller med er att Megan Fox är en riktig hetting, kunde inte sluta drägla över henne när jag såg på Transformers ^^ En annan snygging tycker jag är Kate Beckinsale. Känd från Underworld 1&2 och från Click.

Permalänk
Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Sötast ansikte; Jessica Alba.

Hetast kropp; Stacy Keibler

Fy vilken puma.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Jennifer Love Hewitte

Söt som fan, snygg som fan i filmen Heartbreakers.
Man kan inte titta på annat.

Permalänk
Medlem

Alizée Jacotey <3

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av n1mda
Jennifer Love Hewitte

Söt som fan, snygg som fan i filmen Heartbreakers.
Man kan inte titta på annat.

Håller med dig helt och hållet. Men hon är inte bara söt i den filmen, hon är alltid söt.

Visa signatur

On my lap: DELL Studio XPS 16 (Numera stendöd efter utspilld burk med oliver. R.I.P).

Efter 2 år utan stationär är nu Sandy + Sapphire 6950 beställd. :)

Permalänk
Medlem

håller med om elin grindemyr
men det finns ju fler vackra skapelser

Nikki cox

från tvserien Las Vegas

Permalänk
Medlem

Sienna Guillory (Time machine, Eragon). Lite säreget utseende men såå najs.

Megan Fox (Transformers). För mycket smink på många bilder men riktigt söt där under.

Chyler Leigh (Diverse TV-serier bl.a. Gray's Anatomy.) Neeed!
http://www.funmunch.com/celebrities/actresses/chyler_leigh/wa...

Mischa Barton (OC)

EDIT: Fyllde på lite.

Bildlänk som orsakade felmeddelanden hos vissa ändrad till vanlig länk.
Permalänk
Medlem

Äsch, långa kvinnor med stora bröst och hjärndöd blick går inte hem i den här mannens hjärna. Jag gillar lite mindre kvinnor.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Permalänk
Medlem

Natalie Portman (för några år sedan) var sjujäkla snygg. Men nu har det gått lite utför för henne... =/

Visa signatur

---

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gr1ng0
http://slitz.se/images/slitz/Models/Expo/ElinGrindemyr0406/De...

the one and only

Hjälp.

Charlize Theron kickar edra små slampor åt fanders.

Permalänk

Dudes!

Inte bästa bilden förvisso...

Permalänk

Nackskott på folk som bara lägger upp namn utan bild eller länk!

Bra grejjer

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

Elisha Cuthbert är väl okej. Ser dock inget specielt i hollywood flickor med långa ben och stora bröst jag är helt förälskad i min undra bara svensson tjej.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Måste bara posta denna videon på Stacy Keibler;
http://www.yikers.com/video_stacy_keibler_gets_wet_in_the_rin...

Vad är det för fel på billiga hollywood brudar med långa ben? .... det... det är ju det som är puma?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Nackskott på folk som bara lägger upp namn utan bild eller länk!

http://www.thehollywoodgossip.com/wp-content/uploads/2007/02/...

Bra grejjer

Nackskott på folk som lägger upp bilder utan namn!

Visa signatur

Min webbsida!
"Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete, svält och nöd.
De är födda krigare, fulla av stolthet..." - Voltarie

Permalänk
Glömsk
Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Nackskott på folk som bara lägger upp namn utan bild eller länk!

Känner mig träffad:
http://www.alizee-forum.com/attachment.php?attachmentid=87&d=...

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dagle
Känner mig träffad:
http://www.alizee-forum.com/attachment.php?attachmentid=87&d=...

Nackskott på folk som lägger upp bilder som inte fungerar utan namn.

Christina Ricci

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Avril lavigne i nätstrumpor och kort kort dreglar man över ...

Snyggast i videon "Girlfriend" Trevlig tråd

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Testpilot

Gillar Jewel Staite i serien Firefly:

Äver Summer Glau från samma serie är rätt snygg:

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]