Ecs lanserar moderkortet 671T-M

Permalänk
Melding Plague

Ecs lanserar moderkortet 671T-M

Moderkortstillverkaren Ecs har idag släppt moderkortet 671T-M som bygger på kretstillverkaren Sis styrkrets 671. Moderkortet baserar sig på Intels sockel 775-plattform och är i Micro atx-format.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Re: Ecs lanserar moderkortet 671T-M

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyhet
Moderkortstillverkaren Ecs har idag släppt moderkortet 671T-M som bygger på kretstillverkaren Sis styrkrets 671. Moderkortet baserar sig på Intels sockel 775-plattform och är i Micro atx-format.

Läs nyheten

Bara ett tillägg för er som vill ha ett överklockbart mobo, ECS är inte överklocksvänliga...

Visa signatur

INTEL CORE2DUO XEON3060@3GHZ, AMD FIREPRO 3D V4800 1GB, 8GB DDR2 GIGABYTE GA-G33M-DS2R MOBO WINDOWS 8.1 PRO 64bit

Permalänk

ECS är rätt fina saker för en billig peng

dock ATX-kontaktens plasering var ju inte den bästa.

till gröntand så får jag försvara det lite då jag har ett kort och en D805a som jag tryckt upp i över 1.3ghz utansmärre problem. sen att det finns stadigare kort är väl en annan sak

fortfarande samma halvdana nätverk?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Fytusan vilket skräp!

Allt sitter ju helt galet, bara 2 sketna SATA dessutom...1066MHz buss är inget att skryta om idag.

Nä huvva, lägg på ett par hundringar och köp nåt som håller ett par år istället.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
ECS är rätt fina saker för en billig peng

dock ATX-kontaktens plasering var ju inte den bästa.

till gröntand så får jag försvara det lite då jag har ett kort och en D805a som jag tryckt upp i över 1.3ghz utansmärre problem. sen att det finns stadigare kort är väl en annan sak

fortfarande samma halvdana nätverk?

Jorå dom gör helt ok grejer, men ECS är inte direkt kända för överklockning
Vet inte hur det är med dom äldre ECS korten men dom nyare med nya P965 ska vara svåra..

Visa signatur

INTEL CORE2DUO XEON3060@3GHZ, AMD FIREPRO 3D V4800 1GB, 8GB DDR2 GIGABYTE GA-G33M-DS2R MOBO WINDOWS 8.1 PRO 64bit