Revoltec lanserar hårddiskkabinetter

Permalänk
Melding Plague

Revoltec lanserar hårddiskkabinetter

Tillverkaren Revoltec har i dagarna lanserat ett gäng externa hårddiskkabinetter i en ny serie som heter Aluguard. De bygger på en aluminium-konstruktion och har kretsar från Cypress och Jmicron.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

stiliga egentligen. men ska jag betala för nått med ett gigantiskt namn på sidan ska det vara mitt eget, annars vill jag nog ha det gratis eller iaf subventionerat istället om det ska reklamfinansieras ändå.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

Kan någon förklara för mig vad man ska ha en sån här sak till, för jag förstår verkligen inte?
Det kan ju inte vara för att bara ha en bärbar hdd, då finns det ju smartare och bättre saker att köpa, eller?:S

Permalänk
Avstängd

Ful design.
Kan inte stackas. Tar upp onödigt mycket ytrymme.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
stiliga egentligen. men ska jag betala för nått med ett gigantiskt namn på sidan ska det vara mitt eget, annars vill jag nog ha det gratis eller iaf subventionerat istället om det ska reklamfinansieras ändå.

Håller med.

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mmemmemme
Kan någon förklara för mig vad man ska ha en sån här sak till, för jag förstår verkligen inte?
Det kan ju inte vara för att bara ha en bärbar hdd, då finns det ju smartare och bättre saker att köpa, eller?:S

Jag använder extern hårddisk på 0.5Tb till min laptop när jag e ute o reser o vill ha ett stort antal filmer o välja mellan. Men oftast sitter den i HTPC:n.

Lite nyfiken på vad man isf borde köpa istället?

Permalänk

De där var ju riktigt fula. Revoltec har annars en annan serie med alu baserade externa chassin med usb2.0 och eSATA i antingen blått, rött eller svart. Har 2 såna, en som primär disk till ps3an och en som extern till datorn.

Visa signatur

Kung of överstepräst av Israel, tidigare kung Salomo

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Xiaomi 12 Pro 256GB - Synology DS920+ - iPhone 14 Pro Max 256GB