Foxconn bygger fabrik i Ryssland?

Permalänk
Melding Plague

Foxconn bygger fabrik i Ryssland?

I dagarna har det bekräftats av tillverkaren Foxconn att de tänker investera stora pengar i en ny fabrik som skall ligga i St. Petersburg, Ryssland.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det är bra.. foxonn ska bli stora. Jag diggar deras moderkort

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1mike20
Det är bra.. foxonn ska bli stora. Jag diggar deras moderkort

Foxconn är faktiskt redan världens största tillverkare av moderkort, fast inte till detaljhandeln (där Asus och Gigabyte är stora exempelvis), utan till oem- och si-marknaderna.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

ojj, visste inte det, aldrig använt foxconn.... fint att de är så stora Jag som trodde att Asus var största.

Permalänk
Medlem

Det står 'Foxconn' på varje socket numera

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag skulle vilja ha en arbetsyta på ca 1kvadrat...

tror ni missat en nolla i storleken av fabriken.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killafew
Vet inte om jag skulle vilja ha en arbetsyta på ca 1kvadrat...

tror ni missat en nolla i storleken av fabriken.

Tänkte också på det

Men personalen kanske blir mer samansvetsad då

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk

Känns bra att Foxconn har kommit ut i fackhandeln. Lite konkurrens på moderkortsmarknaden skadar aldrig

Permalänk
Medlem

Foxconn gör väl PCBn till de flesta grafikkort också? Bara för att man inte ser namnet så ofta så ska man inte direkt räkna ut dem. Mycket sker bakom alla namn..

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Avstängd

Kul att någon satsar på Ryssland, vet inte hur det är nu men förr hade de ju mycket kompetens.

Permalänk

Ryssland kan behöva detta. Verkar ju som om det går riktigt bra för foxconn i alla fall. Hp har man väl blandade känslor för.. Färdigbyggda stationära datorer är ju inte något man hurrar högt för.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dannovarius
Ryssland kan behöva detta. Verkar ju som om det går riktigt bra för foxconn i alla fall. Hp har man väl blandade känslor för.. Färdigbyggda stationära datorer är ju inte något man hurrar högt för.

Jag har iaf inga blandade känslor för HP, jag älskar dom för att dom gjort sin LP3065 <3

Undras hur priset på dator-elektronik kommer att ändras av detta ?? (om det nu ändras överhuvudtaget)

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Avstängd

In Soviet Russia, the fabrik builds you!

Visa signatur

Världsmästare i elakhet!