Razer lanserar spelmusen Lachesis

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Det sa jag faktiskt aldrig och inte heller var det menat så, det var menat som ett skämt. Jag sa att CS-kidsen sitter med den och håller den som universums räddare i nöden, jag sade aldrig någonting om att andra inte använder den eller att man kan ha en normal inställning till den

Jag personligen förstår inte vad som är så underbart med den men det betyder ju inte att det är en dålig mus, bara att jag tycker den är överskattad, speciellt av de cs-kids som använder den.

Okej, jag var väll bara lite trött och grinig, så jag ville ha någon att nagga lite på.. Sorry Hälsa steffe när du träffarn

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bennyfax
Vem här spelar CS? ^^
Om kidsen är flugor på en nyklämd kringla under vilken kategori går du in under?
Avdankad 35-taggare, singel, smulig kofta och gabardinbyxor som vill ha senaste tekniken utan att kunna dra nytta av den?
Ser ingen skillnad mellan denna nyhet och alla andra prylar som kommer ut.
Vi är alla datorfixerade

Edit: Hur lägger man till smileikoner?

Nja faller inte under någon av dina nämnda kategorier. Prylbög möjligtvis men använder inte senaste prylarna för att det är häftigt. Det är bra sving i hårdvaran Razer använder, personligen klarar jag mig utan discot.

Jag vet själv hur det är att vara 15, ha Intellimouse Explorer och fUnc (som var det senaste under min CS tid). Man tror sig ha svart bälte i headshots osv.
Inget ont i att vara dedikerad, nackdelen är bara att spelvärlden har skapat sig ett mode. Har du inte det häftigaste och det dyraste är du "sämre".

Jag menar, blinkar inte ditt chassi kan du fan inte fragga :]

Gör en smiley bara. Utan "-".

Visa signatur

I/O-Master 5000 @ 77GHz - 512kb tvärlatensminne - VengeanceXtremeDeathboard Socket-666 - Radeon RV100 DDR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DokujiN
Nja faller inte under någon av dina nämnda kategorier. Prylbög möjligtvis men använder inte senaste prylarna för att det är häftigt. Det är bra sving i hårdvaran Razer använder, personligen klarar jag mig utan discot.

Jag vet själv hur det är att vara 15, ha Intellimouse Explorer och fUnc (som var det senaste under min CS tid). Man tror sig ha svart bälte i headshots osv.
Inget ont i att vara dedikerad, nackdelen är bara att spelvärlden har skapat sig ett mode. Har du inte det häftigaste och det dyraste är du "sämre".

Jag menar, blinkar inte ditt chassi kan du fan inte fragga :]

Gör en smiley bara. Utan "-".

Hehe.. vilken tur men jag trodde inte det heller.
Håller med dig att nya "häftiga" möss inte nödvändigtvis är bättre.
Världens bästa quakespelare och några andra proffs i andra spel använder tex gamla Microsoft wheelmouse 1.1 med 400dpi och tycker den är överlägset bäst.

..smiley så här?
Men om jag vill ha någon av de andra?
Fungerar ju inte att välja någon av dem.

Visa signatur

Ryzen 3700x, ASUS PRIME X370-PRO, 32GB ram, RTX 2080, Acer XN253Q 240Hz, MSI G241 IPS 1080p 144Hz, Varmilo VA88M (MX Brown), Cooler Master MM710.

Permalänk
Medlem

jag vet inte hur mycket av de 4k DPI som behövs i spel, då jag knappt spelar.
men som grafiker behövs snuskigt höga DPI när man sitter o precisions jobbar i Photoshop, har en Diamondback nu på 1600 dpi(?) som hackar o har sig.

Denna mus blir något för mig när jag får pengar

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 @3.7Ghz
Vengence LPX 4x8gb @3000Mhz
Asus RTX3070
Lagring: Samsung 860 2TB SSD

Permalänk
Medlem

4000 dpi är coolt och det räcker för mig.

Gillar dock inte stilen på hur den ser ut så är nöjd med min copperhead.

Permalänk

Edit; Ingen som vet antagligen ^^

Permalänk

cooperhead suger inte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av loweb_
Shit vad folk ska grina om 4000dpi, det går utmärkt att ställa in lägre så sluta klaga. Har ingen bra erfarenhet av lasermöss(copperhead sög) men dom kanske har fixat att den inte "skippar".
Formen ser ut att vara ganska nice, men jag är mycket nöjd med min Deathadder!

jag har haft min Rz cooperhead i 16 månader nu och är jättenöjd med den fungerar 100% så jaf förstår inte riktigt varför du säger att den sög om du inte har bra erfarenhet om lasermöss...