Microsoft lanserar nya Zune

Permalänk
Avstängd

För min del så blir det nog en iPod Touch, gillar verkligen designen.
http://arstechnica.com/journals/apple.ars/2007/09/05/product-...

Visa signatur

You stink. Bender's great. Deal with it

Permalänk
Medlem

Microsoft släpper en Zune v.2 (2v anuZ) och MSFT rasar mer än index och AAPL stiger mer än index på börsen.

Tycker det säger tillräckligt

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shayan
Jag fattar inte folk som inte använt ZUNE'n och bara gnäller och har sig.

Oförstående, fördomsfulla, självgoda människor, kan det bli sämre?

Jag har haft en zune sen februari iår - 07.

Har inte haft problem en enda gång, programvaran funkar perfekt, den är snabbare än en ipod och är mycket snyggare. Ljudet är det absolut inget fel på.

Självklart finns det lite småfel, men tänk på att den första zune var en beta. Och jag kan garantera er att de nya är bättre

Även om ipod släpper sina versioner som om det vore bajs ur rövhålet så är de aldrig bättre?

Jag är en renodlad ipod hatare men har själv använt ipod hur länge som helst. Zune's gränssnitt är riktigt bra och att hitta saker och ting går minst lika kvickt som att hitta saker och ting på en Ipod.

Jag kommer absolut köpa en ZUNE 80 när jag åker till Dallas i December, någon mer som vill ha?

om man är renodlad ipod hatare varför använder man den då

man kan ju inte jämföra en ipod med något, ipod är värdelöst, men microsofts produkter suger det med

Permalänk
Medlem

MS suger.. dom gör bara kopior av apples inovationer.

osx är det enda moderna oset.
den som inte suttit med os x lika länge som med vista/xp skall inte uttala sig i denna disskusion

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olofd
MS suger.. dom gör bara kopior av apples inovationer.

osx är det enda moderna oset.
den som inte suttit med os x lika länge som med vista/xp skall inte uttala sig i denna disskusion

Man ska ju iofs inte mata trollen, men du borde sluta röka det du röker.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk

Ebay någon? Denna rackare kommer iaf jag att ta hem. Zune 80 that is.

Visa signatur

!? Yall talking to me!?
Guess not...