Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Kul om typ 3 år, datorn är värd svinmycket men ingen vill ha den för den har relativt sett lika attraktiv prestanda som en mp3-spelare. Nice!

Elektronikprylar + dyra utsmyckningar kommer aldrig bli någon hit i mina ögon.

Det är därför den där egentligen hör hemma i en monter någonstans.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7700X // MB: ASRock X670E PG Lightning (AM5) // Chassi: Fractal Design Define S // PSU: Antec Truepower 650W // CPU-kylning: Noctua NH-U12A // GPU: ASUS Radeon RX 6800 XT TUF OC // RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL40 FURY Be // SSD: Intel 660p 1TB, Samsung 840 Evo 120GB // HDD: Seagate Barracuda 3TB // Monitor: Svive Pyx 34C801

Permalänk
Medlem

I love gooooooooooooooooooold.

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Medlem

Fasen vad många som klagar och säger att man ska skänka pengarna till välgörenhet!

Om jag hade 100 miljoner kronor och skänkte en eller två av dom till välgörenhet och sedan köpte en sådan här dator för kanske 200 000 då skulle det faen inte förvåna mig om ni fortfarande skulle klaga.

Orka svenska avundsjukan, jag tror nog att dom som har råd att köpa en sådan här dator, och dessutom köper den, har lite pengar över till välgörenhet med ska ni se

Tyckte förresten att den var rätt nice (för att vara en mac ), den skulle göra sig bra i mitt kassaskåp, någon annanstans vågar man ju inte förvara den

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
"Of course all of this will cost a pretty penny: $1200-$1500, "depending on current gold price" for the gold-plating alone. But with everybody and his brother getting a Mac portable these days, I figure that's a small price to pay for having the most blinged out Mac money can buy."

Tycker faktiskt att $1500 låter billigt.
Billigt och prisvärt är två helt olika saker, förresten

Javisst, men det är ju bara för guldpläteringen, utöver det så tillkommer ju pris för Macen själv, tillverkning, extra fraktkostnader mm.

Permalänk
Medlem

Tycker att Fujitsus titanium-dator är trevligare, dock inte lika prestandastark.
Datorn (Mac) hade passat bättre i guld och vitguld istället för diamanterna, eller enbart vitguld.

Fujitsu Siemens Q2010: http://www.fujitsu-siemens.com/rl/products/movies/lifebook_q/...

Visa signatur

Stationär dator: Pundit, AMD 5400+, 2GB, 1TB. Eizo 23". DiNovo Edge, MX Revolution.
Bärbar dator: Toshiba R500, 1,2GHz, 1,5GB, 500GB, 0,98KG.
Server: NAS Synology 1TB

Permalänk
Medlem

Det enda jag ser framför mig är en otäck och ytlig individ bärandes på denna dator, en notepad för alla pungklippta stureplansungar, Gucci wasn't enough.

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prehn
Och vem har bestämt vad normen är för vad som är "homosexuellt" och inte?

Det är ingen norm utan ett personligt tycke.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FullOner
Det enda jag ser framför mig är en otäck och ytlig individ bärandes på denna dator, en notepad för alla pungklippta stureplansungar, Gucci wasn't enough.

Hmm, förmodligen, när det gäller MAC-datorn. Fujitsun är dock väldigt smidig.

Visa signatur

Stationär dator: Pundit, AMD 5400+, 2GB, 1TB. Eizo 23". DiNovo Edge, MX Revolution.
Bärbar dator: Toshiba R500, 1,2GHz, 1,5GB, 500GB, 0,98KG.
Server: NAS Synology 1TB

Permalänk
Medlem

Haha... ja undrar om köparen tycker det var värt investeringen när 3d-mark 2009 kommer...

off topic: lite skrämmande att se att "homosexuellt" används som ett skällsord bland en ung publik år 2007...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thomas
Det är ju bara ett tunt, tunt lager runt om

aha trodde den var solid guld XP

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikMH
Det är ingen norm utan ett personligt tycke.

Ok, jag som trodde det var en sexuell läggning, förstod bara inte vad den hade med mac ägare att göra, tycker bara det var ett onödigt utryck.