Asus lanserar ny processorkylare

Permalänk
Melding Plague

Asus lanserar ny processorkylare

Asus har lanserat processorkylaren Silent Square EVO som både stöder Intels fyrkärniga processorer och AMD:s tvåkärniga FX-processorer. Utseendemässigt liknar kylaren mest Arctic Square som lanserades i början av året.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

jag tyckte iaf. inte att den var snygg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av #hallå#
jag tyckte iaf. inte att den var snygg

Varför ska den vara snygg. När det gäller CPU-kylare så går väl funktion framför design? Så tycker jag iaf.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hansson
Varför ska den vara snygg. När det gäller CPU-kylare så går väl funktion framför design? Så tycker jag iaf.

Sant. Dock onödigt att de stoppar in två tjafsiga lysdioder.

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Avstängd

om man har ett fönster på sitt chassi kan det vara coolt. Men är den bra?

btw: Jag kanske är lite ''efter'' Men när började Asus göra kylare?

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk

Skulle vilja se hur den fungerar på en C2Q. Asus Arctic Square var ju inget direkt att hurra över.

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk

harförmig att det finns en gammal modell som e orange

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne-Mohammed
harförmig att det finns en gammal modell som e orange

http://www.sweclockers.com/articles_show.php?id=5941&page=2

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Blåa blinkande saker=skräp.

Permalänk
Inaktiv

asus vet bättre än alla ni här huruvida denna kommer sälja eller inte, blå blinkande saker = pengar till företaget! sen att några av oss vet bättre än att köpa bajs skiter asus fullständigt i.

Permalänk
Hedersmedlem

Ytterst tveksam till att den skulle vara effektiv.

Upp till bevis i någon recension säger jag.

Permalänk
Medlem

Ser ut som nått som trillat av en Harley Davidson.

Visa signatur

HTPC:Intel Pentium G5400/ Asus PRIME B360M-A/ 8gb / Samsung SSD 120 / Samsung SSD 2 x 1 Tb / Silverstone Grandia MX-1 / Seasonic X-650 / LG 4020 47"
SPELPC:Intel Core i5 2500k @ 4200Mhz på en CM TX-3/ AsRock P67 Pro3 / HD7970/ 8gb / Samsung 830 120 GB och ett gäng hårddiskar / FD Define R3/ Seasonic X-650 / Asus VS278Q / Logitech G15/M-705

Permalänk
Avstängd

Alltså, bara jag som har för mig att detta är gammalt?

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eXtranj3rO
Blåa blinkande saker=skräp.

Hmm va rekommenderar du att jag skall byta mitt p182 mot? Har blå blinkande lampa så det måste vara skräp. Attans, jag vart så satans nöjd så får man lässa detta nu, efter man liksom vart nöjd med skräpet. Inte bara skräp jag köpt, jag har dessutom lurat mig själv.

Va för chassi ska jag köpa? E vitt blink kvalitet?

Visa signatur

"You know what's fun to do? Rent an adult movie, take it home, record over it with The Wizard of Oz, then return it so the next guy that rents it is thinking. 'When is this Dorothy chick going to get naked?'"
- Mark Pitta

Permalänk
Hjälpsam

Jag skulle inte våga flytta min dator en meter med en sån klump hängande på moderkortet.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
Jag skulle inte våga flytta min dator en meter med en sån klump hängande på moderkortet.

Vi får hoppas det finns något stöd under modekortet som hänge med kylaren.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Makrolon
Ser ut som nått som trillat av en Harley Davidson.

Haha, den var bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Domifuling
Hmm va rekommenderar du att jag skall byta mitt p182 mot? Har blå blinkande lampa så det måste vara skräp. Attans, jag vart så satans nöjd så får man lässa detta nu, efter man liksom vart nöjd med skräpet. Inte bara skräp jag köpt, jag har dessutom lurat mig själv.

Va för chassi ska jag köpa? E vitt blink kvalitet?

Du har lyckats hitta en produkt som både blinkar och har kvalité, du hade tur du! :), för tyvärr är det inte så många produkter som lyckats förena dessa två egenskaper.

Permalänk
Medlem

FYFAN VILKEN SNYGG KYLARE!!
undrar bara vad prestandan är på en sådan

Visa signatur

Antec P182,AMD 64 X2 4600+ @2,73 ghz, Noctua NH-U12F, 2GB DDR2 667@804 Mhz 4-4-4-4-12-2T, ATI HD4870 512 MB ,Gigabyte S4. Samsung Spinpoint 400GB , Samsung Spinpoint 1TB.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eXtranj3rO
Du har lyckats hitta en produkt som både blinkar och har kvalité, du hade tur du! :), för tyvärr är det inte så många produkter som lyckats förena dessa två egenskaper.

Är mycket nöjd med mitt NZXT Hush! chassi, nu blinkar ju dock inte detta utan det är stadiga ljus, men iaf

Visa signatur

Vem orkar uppdatera den här signaturen egentligen? Kommer ju ny teknik hela tiden :(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
asus vet bättre än alla ni här huruvida denna kommer sälja eller inte, blå blinkande saker = pengar till företaget! sen att några av oss vet bättre än att köpa bajs skiter asus fullständigt i.

men wow vilken elit vi är som inte gillar blåblink. den enligt mig riktiga entusiasteliten finns på xtremesystems.org och där är det blåblink för hela slanten i väldigt många av systemen...

estetisk läggning säger ingenting om att "veta bättre än att köpa bajs"

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem

Sverige som land är generellt väldigt modesta och vill ha "lagom" i det mesta. Så kanske inte så förvånande att vi har en smak efter det också

Visa signatur

"K3, IF YOU AIN'T CAV, YOU AIN'T !!"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Minky
Sverige som land är generellt väldigt modesta och vill ha "lagom" i det mesta. Så kanske inte så förvånande att vi har en smak efter det också

Svensken vill inte ha lagom, svensken vill gnälla.

Visa signatur

"You know what's fun to do? Rent an adult movie, take it home, record over it with The Wizard of Oz, then return it so the next guy that rents it is thinking. 'When is this Dorothy chick going to get naked?'"
- Mark Pitta