Foxconn släpper X38A Digital Life

Permalänk
Melding Plague

Foxconn släpper X38A Digital Life

Foxconn har lanserat sitt moderkort X38A Digital Life idag. Det bygger inte helt oväntat på Intels X38-styrkrets och har en monstruöst stor kylare på nordbryggan.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

mannlig kylare

Visa signatur

3870x2 tuffandes i datorn:):):) E6600@3,4 ghz, Thermalright Ultra-120 eXtreme, DS-3 P965 och shg:s egna ddr2@887,5 mhz:) Hiper HPU-4S730 Type-R Omnigrid II 730W Western digital 250 gb Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Retail Aplus Twin Engine Miditower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aldabal
mannlig kylare

Ja, den där kylaren ger minst 10cm längre vpenis, oavsett kön. enligt mig en väldigt bra lösning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Minnesstödet är brett och består av sex stycken platser varav fyra stödjer upp till åtta gigabyte ddr2-minne och två stödjer upp till fyra gigabyte ddr3-minne.

Är det inte 4 DDR3 platser och 2 DDR2 platser, eller är jag helt ute och cyklar?
Ser bra ut annars

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Hedersmedlem

vadå monstruös stor kylare?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
vadå monstruös stor kylare?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norrgrd
Ja, den där kylaren ger minst 10cm längre vpenis, oavsett kön. enligt mig en väldigt bra lösning.

haha! QFT

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Hedersmedlem

Ser mer ut som en värmekamin än en kylare.

Men tycker ni verkligen den är stor?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

jag tycker inte att den är "så" stor, men den är ju inte liten...

Permalänk

vet ni pojkar inte att storlek spelar lite roll?? man ska ju veta hur man hanterar sakerna med.....

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hanibal_iii
vet ni pojkar inte att storlek spelar lite roll?? man ska ju veta hur man hanterar sakerna med.....

Så säger bara dom med mycket små kylare.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Eller sånna me liten penis;)

De saknas bara en liten skorsten på kylaren.

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Medlem

När kommer den till sverige då?

Visa signatur

PGP key hos pgp.mit.edu är 0xC58E03DA

Permalänk
Medlem

Beställt ett nu. Hoppas det är lika bra som det ser ut
blir ett 4870x2 till nästa löning sen ett till i slutet på oktober tror jag

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB