Trustedreviews köpt av förlag

Permalänk
Melding Plague

Trustedreviews köpt av förlag

Idag har det stora brittiska förlaget IPC Media tillkännagivit att de köper upp hårdvarusajten Trustedreviews. Köpesumman har inte presenterats men troligen rör det sig om en hel del pengar.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Så länge inte TR's neutralitet komprimeras kan jag inte se något negativt med det här, alltid sökt mig till deras rescensioner och känner mig trygg i att det dom skriver är sant. Större företag i ryggen (läs mer pengar) kommer väll förhoppningsvis bara göra att dom kan få finare testverktyg och mer leksaker att testa.

Permalänk

Håller med ovan talare. De är bra recensenter och hoppas förbli så.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Du menar om de börjar zippa neutraliteten? Jaja, totalt onödigt inlägg, men jag kunde inte hjälpa det. Komprometteras? Det är väl ingen som använder det ordet längre, men det är kanske det du menar?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Velon
Så länge inte TR's neutralitet komprimeras kan jag inte se något negativt med det här, alltid sökt mig till deras rescensioner och känner mig trygg i att det dom skriver är sant. Större företag i ryggen (läs mer pengar) kommer väll förhoppningsvis bara göra att dom kan få finare testverktyg och mer leksaker att testa.

Visa signatur

Stationär.

Permalänk
Medlem

Han menade nog kompromissas skulle jag tro.

Återstår att se hur Trusted de kommer vara i framtiden. (:

Visa signatur

"The irony of the Information Age is that it has given new respectability to uninformed opinion."