Western Digital lanserar extern hårdisk för dvr-enheter

Permalänk
Melding Plague

Western Digital lanserar extern hårdisk för dvr-enheter

Hårddisktillverkaren Western Digital har lanserat en ny extern hårddisk, tänkt att användas tillsammans med dvr-enheter. Den nya hårddisken har fått namnet My DVR Expander och kommer med en lagringskapacitet om 500 gigabyte.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

ok, låter trevligt

Permalänk
Medlem

Sen när hade nån annan hårddisk i MyBook-serien en aktiv kylningslösning?

Försäljningtrick?

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

På tal om lysdioder fram på elektronikprodukter - VARFÖR!? Fram på LCD-teven i sovrummet sitter det en blå lysdiod som i princip lyser upp hela rummet när teven är i standby, man måste alltså istället för att sluta ögonen och sova, resa sig upp och stänga av teven på baksidan. Vansinnigt! Samma sak med datorn som lyser glatt i standby-läge. Vad är poängen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cato
På tal om lysdioder fram på elektronikprodukter - VARFÖR!? Fram på LCD-teven i sovrummet sitter det en blå lysdiod som i princip lyser upp hela rummet när teven är i standby, man måste alltså istället för att sluta ögonen och sova, resa sig upp och stänga av teven på baksidan. Vansinnigt! Samma sak med datorn som lyser glatt i standby-läge. Vad är poängen?

Håller med till 100% fan hopplöst å köpa nåt utan högintensiva blåa lysdioder. Borde inte uppfunitts!

Min chiftec mesh har en liten blå fan som lyser upp en 50-60cm stor ring på väggen i andra ändan av vardagsrummet så det lsöte jag genom 2-3 lager av maskerigstejp ppå genomskinliga plasten på luckan så nu lyser dne svagt blått men fullt tillräckligtför att man ska se att power är on så att säga.

Minb TV ltser blått med runtom alla knapper. Min föra antec HTPC låda hade en blålysande powerknapp också måtligt störande. har blåsa lysdioder på min silversone htpc med å jag söver ofta i soffan med lat som jag är å går fan inte å ligga vänd mot TV:n för då blir manbländad av fanskapet!

Min router med via epia moderkort har också fet blålysabde diod för power som lyser starkt!

Mm mycket störande som fan. Å alla desa jvla lysande fläktar. Får ju fan se till å köpa agg å graffen som kommer med retail kyalre nsätan för å slippa det numera.

Man ska ju fan inte behöva modda nya prylar för man blir bländad av skitens jävla sken!

Tycker fan dom får ta å skärpa sig, jävla överdrifter. Alla är inte små fjortisar som diggar lysrör lägre som köper hemelekronik.

Snart har la spisen högintensiva lysdioder å diskmaskinen med

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cato
På tal om lysdioder fram på elektronikprodukter - VARFÖR!? Fram på LCD-teven i sovrummet sitter det en blå lysdiod som i princip lyser upp hela rummet när teven är i standby, man måste alltså istället för att sluta ögonen och sova, resa sig upp och stänga av teven på baksidan. Vansinnigt! Samma sak med datorn som lyser glatt i standby-läge. Vad är poängen?

Jag håller verkligen med, min datorlådas lysdiod lyser upp vansinnigt mycket.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Jag blev snarare glad än ledsen när lysdioden runt powerknappen slutade fungera på mitt Antec Fusion.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fog
Jag blev snarare glad än ledsen när lysdioden runt powerknappen slutade fungera på mitt Antec Fusion.

Hade det inte vart för garantier och sånt hade det ju vart hammare, spik och kross med en gång.

En av de värsta är MacBook som i standby har en BLINKANDE LED! Lycka till och somna med en sån i rummet.