Gigabyte lanserar nytt chassi

Permalänk
Melding Plague

Gigabyte lanserar nytt chassi

Gigabyte som nog är mest kända för sina moderkort har lanserat ett nytt chassi, Poseidon 310. Chassit finns i svart eller silver och är anpassat för vattenkylning.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Ohoj! Ser riktigt trevligt ut och bara för det kan jag ju faktist säga att jag har ett Gigabyte Poseidon hemma..

Visa signatur

Jag överklockar inte så försök inte att övertala mig. (Bara lite ibland...)

Permalänk

snyggt chassi jag gillar det:)

Permalänk

Riktigt snyggt faktiskt.

Permalänk
Avstängd

aa snyggt men inget för min, JAg gillar stilrena chassi

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk

tycker den silvriga var snyggast fast kunde sett änu bättre ut om det svarta i fronten på den silvriga hade varit silverfärgat det med bara min tanke

MVH

Visa signatur

livet börjar vid 200km/h

Permalänk
Medlem

det var stiligt..gigabytes tidigare chasis har sett ut som "fan" men detta var nice

Visa signatur
Permalänk

Jävligt snyggt chassi.
Men jag skulle hellre vilja se schysta micro-ATX lådor

Permalänk
Medlem

Mkt fint chassi. skulle bli roligt att läsa en recension om detta nånstans. Kommer det på swecklockers?

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Avstängd

Det där var riktigt tjusigt, kanske nästa chassi?

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk

Snyggt, men väldigt oprakriskt med USB- och hörlursurtagen där nere.

Permalänk
Medlem

lol, är det bara jag som ser likheten mellan chassit och huvudet av en "transformer"?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragin Pig
lol, är det bara jag som ser likheten mellan chassit och huvudet av en "transformer"?

Haha det var min första tanke

Permalänk
Medlem

Tyckte det var riktigt tjusigt. Är ett riktigt stort fan av stilrena chassin, men det här var ju designat helt ok. Typ ett stilrent "gamer"-chassi kanske man skulle kunna kalla det, och så många sådana finns det ju inte. Snyggt jobbat Gigabyte, bara att hoppas det är ett vettigt chassi rent funktionsmässigt också och inte bara ett snyggt skal

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragin Pig
lol, är det bara jag som ser likheten mellan chassit och huvudet av en "transformer"?

More than meets the eye?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.