Permalänk

Har inte drivrutiner för moderkort..?

Hej hallå, har precis formaterat min dator som saknar nån form av backupskiva med drivrutiner för diverse hårdvara, nu har jag windows XP pro installerat men kan inte installera det integrerade nätverkskortet som sitter i moderkortet.

Kortet är ett Asus A8NE-FM socket 939 enligt Everest/ultimate eller vad de hette men väl på www.asus.com så kan jag inte hitta något :(...jag är förmodligen bara rutten på min uppgift men är nu desperat efter hjälp, 2 veckor utan BF och tiden tickar på :(...

hoppas jag har gjort mig förstådd annars är de bara att fråga, tacksam för svar, ciao!

Permalänk
Medlem

här har du väl något :
http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/index.html gå in dit och LÄNGST upp till höger finns "Search" skriv in dit A8NE-FM sen trycker du på "Software (6)"- alltså 6 bios update finns där... och drivers å så kolla där

GL & HF (Good Luck & Have Fun) du borde nog veta de om du spelar BF

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk

Hehe ja det begreppet är ja mycket väl bekant med
Tack som sören du, ska hem och se om de funkar :D..