Usb-minne med speciella funktioner från Kingston

Permalänk
Melding Plague

Usb-minne med speciella funktioner från Kingston

Kingston har idag lanserat en ny serie usb-minnen med namnet Datatraveler Mini Migo. Genom en förinstallerad programvara kan en användare kopiera alla sina inställningar, e-post, favoriter, kakor (cookies) och filer till en annan dator och använda dem där.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

...och jag som tyckte att redan U3-stödet var pilligt att administrera i nätverk...

MSV

Permalänk
Discokungen

Bra att storleker gör att det inte är några problem med att hålla koll på var man har den.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Fan va liten

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

Vi fick varsitt 1gb sånt på skolan för nån vecka sen, så dom känns inte spec nya

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av empty_2k
Vi fick varsitt 1gb sånt på skolan för nån vecka sen, så dom känns inte spec nya

går du i nacka gymnasium? PM:a mig svaret...

Visa signatur

•Alienware: Q9450 @ CoolIT-FreeZone, HD2900XT, Blitz Formula, Crucial Ballistix 8500(old rev), Raptor 36GB 16mb+560GB, Hipro5 PSU
•Lian-Li + VappoLS: E6300, P5B, 2GB KHX 800mhz CL4, X1600XT, Hiper 580w Modular
•Lanbox Lite All @ H2O: P4 CedarMill @3,2Ghz, GA-G33M-DS2R, 2GB-667mhz, 7300GS Passiv, 320GB, Hiper530w

Permalänk
Avstängd

åfan, mjukvaran finns redan gratis... sen lång tid tillbaka.
Ända som krävs är att man har windows och internet.
Web-browser, FTP, MSN, NERO(dock nero kostar), Torrent och allt annat har man med sig i minnet

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Hm, någon millimeter för hög tycker jag, annars var den helt okej. Väldigt ful dock.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av msv
...och jag som tyckte att redan U3-stödet var pilligt att administrera i nätverk...

MSV

okej hur så?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Som hittat för företagsespionage...!

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian