Gigabyte Radeon HD 3850 på bild

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
haha då är ju frågan vem som bryr sig om ett grafikkort är fult eller inte, man ska ju inte precis gosa med det och sätta upp det på väggen

det får gärna se ut som hitler bara det presterar riktigt bra också!

Sant, men de få gångerna man öppnar chassit och gör något, skulle det gärna få se ut något likt detta: http://www.emusic.se/produktgalleri.asp?produktid=10052

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av R3b0rn
Hmmm han skickade ett moderkort till mig och det stog bah ikryssat "Gift" så jag pröjsade inte ett öre.

Senast jag köpte ett grafikkort från andra sidan pölen så tog det 8 månader innan jag fick tullfakturan, och då hade jag redan sålt kortet vidare, med vad jag trodde var en skaplig vinst :S

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av R3b0rn
Hmmm han skickade ett moderkort till mig och det stog bah ikryssat "Gift" så jag pröjsade inte ett öre.

Varor upp till ett värde av 1800 kronor får tas in från amerika eller liknande, förutsatt att det är just "gåva". Vi kör iförsig med fulla resväskor med familjen när vi besöker Farfar borta i staterna, men det tullen inte vet, gråter de inte för. Beställer man med postorder i Amerika skippar man desutom deras moms med, Mums...

Ps. Man får ta med sig ungefär 50Kg packning hem per persson... Köpte själv med en processor senaste gången, jobbigt bara om något är fel på den från början. tar ett tag att skicka saker över havet.

Permalänk
Hedersmedlem

Ingen sån kylning vid release.
Bara kolla på den vita randen som är på PCB:n på bilden. samma kontur som på den bilden som R3b0rn länkade till.

Nån mer än jag som tycker tråden blivit helt oftopic ???

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Medlem

Är detta kortet i klass med 8800GT i prestanda och överklockning samt kostar ungefär samma så blir det nog ett sådant här som nästa kort, vilken kylare som sitter på skiter jag i då jag ändå tänkt slänga på min FC-ZV9.. Är ingen sucker för något av märkena men det som presterar bäst får min röst, dock hoppas jag nästan på att ATI lyckas åstadkomma detta den här gången då dom haft så mycket strul och lågkonjektur, väntar spänt på provresultat och tester, bara att hålla tummarna för att kanadensarna

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk

Väldigt naket kort.. Bra att det verkar svalt, men jag vill ju ha en kylare som blåser ut luften ur chassiet! Såg ju att 8800GT inte heller för det. Varför? Ska det vara så svårt att ordna? Hoppas i alla fall att det kommer någon billig tredjepartskylare som blåser ut luften...