Coolermaster uppdaterar Cosmos med ESA

Permalänk
Melding Plague

Coolermaster uppdaterar Cosmos med ESA

Tillverkaren Coolermaster har nyligen uppdaterat sitt chassi Cosmos med Nvidias nylanserade ESA-arkitektur. Den största skillnaden är en sorts kontrollkrets för fläktarna vilket kan styras av Nvidias ESA-mjukvara.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

kan bli intressant

Visa signatur

Q9550@3,9 /4Gb-Dominator /2x Ati 3870@840 -2200 /Antec P190
20084 3DMarks.

Permalänk
Medlem

mumsigt!

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk

gutt att man slipper fläktkontroller då

Permalänk
Medlem

Tycker fler borde ta efter, iaf de chassin som 3-4 fläktkar +

Permalänk
Avstängd

Jaha, trevligt med samarbeten.. ogillar det samtidigt som jag tycker det är bra. Jag är en "AMD-fanboiii" men har ett nvidia för nuvarande som fungerar prima i linux.

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem

Jösses vad snabba de var. Jag antar att de är rätt snabba på att ringa varandra så fort de släpper en ny produkt. Alla deras nya chassin verkar vara "NVIDIA CERTIFIED".

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk

nvidia = POWER bäst.

Permalänk

Det här gör inte kökets stavmixerskåp snyggare precis

Permalänk
Medlem

1. Vad är ESA-arkitektur, är det mjukvara eller hårdvara?
2. Kräver det speciell färdig låda som artikeln nämner eller kan detta införas i ens gamla dator?
3. Kräver det speciella fläktar osv? (som kollas/styrs av fråga1)

Visa signatur

e7200, gigabyte gefore9600gt passiv, gigabyte ep35-ds4, 2x2gb corsair budget pc6400, xp pro. corsair 650w,