SweClockers på Dreamhack Winter 2007

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
sphr hänger på chillberget, störtmysigt här med bollhav och grejer, en av få om inte ensam med kjol och warpdrive-tshirt, rött hår. hälsa om ni ser mig.

varför i helvete har man kjol på sig om man heter mattias?

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
varför i helvete har man kjol på sig om man heter mattias?

Skotte?

Topic:
DH har man aldrig varit på, men man är bra sugen ibland. Inte för LANandet, utan för att bara ha varit där, typ. Som Woodstock typ, grejen var inte festivalen, utan att man hade varit där.
Det var viktigt.

Skulle folk skratta om man kom med sin trötta laptop tro?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
hur kommer ni in dit, är alla vips utan mig eller?

Som nån sa tidigare så behöver man inte vara vip för att komma till chill berget. det ligger längst ner till höger i b-salen

Visa signatur

Et ipsa scientia potestas est
(För övrigt anser jag att upplösningen 1366x768 ska dö)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Skotte?

Topic:
DH har man aldrig varit på, men man är bra sugen ibland. Inte för LANandet, utan för att bara ha varit där, typ. Som Woodstock typ, grejen var inte festivalen, utan att man hade varit där.
Det var viktigt.

Skulle folk skratta om man kom med sin trötta laptop tro?

hahaha det är nog aldrig viktigt att vara på DH.
men jo jag har sett en del folk med laptop. inte så ovanligt faktiskt.

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikMH
Förgammal är du väl inte. Går ju att ha kul där även med den åldern.

Jag minns när jag var där sommaren 2003, inte lika stort som vinter men väldigt trevligt. Knappt något omoget folk alla höll en trevlig stämning. Det kändes mer som ett riktigt event då. När jag åkte dit igen vintern 2005 så hade allt förändrats. Jag vet inte om DH hängt reklam på förskolan men DH hade invaderats av personer som är omogna och man fick känslan att de var där för att de inte hade något bättre för sig.

Jag har väldigt svårt att tro att det var jag som mognade så enormt på 2,5 år att jag kände en sådan kontrast.

Hur är det i år? Följs ordningsreglerna bättre och hur är stämningen? Svar på denna frågan undanbes från personer som inte varit där innan

Jo vintern 2003 va bäst, sen har det bara blivit sämre för varje år. Mindre fokus på på demotävlingarna och media crew verkar ha tagit ledigt för de visar inga småfilmer på bigscreenen längre

Visa signatur

Core 2 Duo 8400@3.6GHz, Asus Extreme Rampage, 2x DDR3 corsair 4GB, AMD R9 280x 3GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Voltage
Jo vintern 2003 va bäst, sen har det bara blivit sämre för varje år. Mindre fokus på på demotävlingarna och media crew verkar ha tagit ledigt för de visar inga småfilmer på bigscreenen längre

WORD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av modaset
du är alltid lika söt sphr <3

vad fan! Var du där för att föreläsa i år igen?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
varför i helvete har man kjol på sig om man heter mattias?

Uh, typ för att man kan och för att jag föredrar att flumma och scenea snarare än surfa och gejma på ett lan. Hängde i stort sett hela dh på isberget i activitycrew, utan dator (visst var den med men användes inte).

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr

Uh, typ för att man kan och för att jag föredrar att flumma och scenea snarare än surfa och gejma på ett lan. Hängde i stort sett hela dh på isberget i activitycrew, utan dator (visst var den med men användes inte).

uh, typ har du nagellack och läppstfit då också?
mest nyfiken!

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

Någon som kan fixa en bild på stridsfordonet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
uh, typ har du nagellack och läppstfit då också?
mest nyfiken!

Nä, inget smink, det hade vi annat folk till. Var ett gäng snubbar som jag snackade med som använde kajal, dock klädde dom sig i normala killkläder, men sminkade sig även vanligtvis. Vanligt folk på dh verkar ha mjukisbyxor eller shorts, jag vill ha något som går mer i syntharstilen jag föredrar så det fick bli en bondagekjol. Haft den varje DHW sedan 03.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk

jag har aldrig varit på DH... när man hade åldern inne (under 18) så bodde man i USA; och nu känner man sig för gammal vid ålder 20.. har läst allas historier om omogna kräk som bråkar å har sig hela tiden, så man känner nästan att man är glad varje gång polarna frågar om man ska dit men man lyckas få hela kompisgänget att dra ut på en skön finlands-kryssning med alkohol och sköna ragg istället...

dessutom så har jag alltid undrat över vilka spel som folk lirar där... är det lixom typ 50% com lirar WOW och 50% som lirar CS:S eller vad?

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk

hahaha håller med dig fullständigt, thesweede! de säkert bara massa cs och wow som spelas...

Visa signatur

Quad Q6600@ 3.2 ghz 24/7 lappad IHS --=-- Scythe Infinity --=-- Asus P5W DH Deluxe --=-- Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 3072MB CL4 --=-- ¤4870X2 @ orginal --=--corsair 750w --=--2Tb hårddisk --=-- SAMSUNG 226bw (S)

Permalänk

jo men visst måste det vara något sånt? folk orkar nog inte engarea sig tillräckligt för att jaga ihop 2x32 spelare för att lira rejält sammansvetsat, strategiskt och skitkul BF2, och inte heller lär alla DHs servrar överbelastas av rivande multiplayer i World In Conflict, Crysis eller Need For Speed: Pro Street...

Snittåldern på folk som uppskattar dom spelen mer än det oerhört patetiska WOW eller det enormt uttjatade CS känns non-existent på DH...

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

omg!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersj
Ordet med p existerar inte annat än här på swec isåfall... Enligt SAOB eller Svenska Akademins OrdBok här så finns inte ordet "konsumption i det svenska språket; http://g3.spraakdata.gu.se/saob/

heregud

vem bryr sig om hur det stavas
du till tillochmed sökte upp det

ne nu tycker jag att du ska lägga ner mupp stilen
om du fattade det så räcker la det
jaja man kan inte komma ifrån allt onödigt kladd

du e säkert en sånn som letar igenom forum så du kan hitta nått o klaga på

dahh

bye

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|