Asus Nova P22 på bild

Permalänk
Melding Plague

Asus Nova P22 på bild

Under mässan IT Month i Taipei har Asus visat upp sin dator Nova P22. Datorn är väldigt kompakt och riktar sig till dem som är ute efter litet allt i ett-system.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Då väljer jag heldre en Mac Mini

Permalänk
Medlem

Tankarna förs till SE W800...:

Lagom stor låda. Men den var allt för dyr.

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

mmm alldeles för dyr...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

i 9 fall av 10 blir såna djärva designpåhitt en katastrof, men denna var grymt snygg.

på nått vis påminner den mig om sci-fi från 70-talet.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag tycker den var lite väl dyr, man kan ju få en bärbar med liknande specifikationer för 5-6K!

Visa signatur

USA har aldrig varit på månen, Sverige hade aldrig vm 1958 och 9/11 har aldrig inträffat och därmed basta.
P4 2,6C@<3,0Ghz + CNPS7000A-CU|AI7|1,5Gb BH5 & BH6|Antec Sonata|R9800np(BBA) + VF700-CU@425/258|HP LP2465|Logitech MX500, Seasonic S12 500W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WIRN
Då väljer jag heldre en Mac Mini

Precis vad jag tänkte. Var det inte snack om en stationär motsvarighet till eee-pc föresten?

Visa signatur

Lenovo Thinkpad T14 gen 2 - i7 1165G7 - 32Gb ram - 512Gb OPAL2 ssd - 300 nit 1080p

Permalänk
Medlem

För det priset? Aldrig i livet!