Komplett etablerar danskt huvudkontor i Köpenhamn

Permalänk
Melding Plague

Komplett etablerar danskt huvudkontor i Köpenhamn

Återförsäljaren Komplett har idag tillkännagivit att de planerar att öppna ett lokalt kontor i Köpenhamn, Danmark i nästa år. I samband med kontoret skall även en hämtbutik öppnas.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

okej.... ???

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk

jahaja

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Medlem

Good to know? ... Hur mycket i kr?

Visa signatur

`.´ My brain is perfect `.´

Core i7 2600K | Maximus IV Extreme | 2x Sapphire 6970 @ CF | 16GB Vengeance 1600MHz CL8 | Corsair AX 850W | Samsung 840 Pro 256GB (system) + Intel X25-M G2 80GB + Raptor X 150GB (spel) + 8.5TB (lagring) | Lian Li PC-P80 Armorsuit | Dell 27" U2711 2560x1440px + Benq G2400WD 1920x1200px + Samsung UE40B7050 LED-TV

Permalänk

hur är det nya kontoret ett "huvudkontor"....? och hur är det relevant?

Permalänk
Medlem

OK, vi vet att ni inte tar nyhetsrapporteringen på allvar här på Swec - men allvarligt talat, vem trodde att det här var intressant för era läsare?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk

Jag tyckte att det var intressant. Jag är svensk men bor i Köpenhamn på grund av studier. "Måske er da mulighet til å få extraarbejde på Komplett.dk i København".

Jag pratar svenska, danska, engelska, franska och kinesiska, kan det mesta inom hårdvara och mjukvara, behöver alltid pengar till att betala av kostnaden för lägenheten, så varför inte?

Permalänk
Medlem

Komplett är riktigt feta. Blir väl snart om dom inte är redan Nordens största.

Ta en titt så ser ni själva hur stora dom redan är.
http://www.komplett.com/

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NightKnight
hur är det nya kontoret ett "huvudkontor"....? och hur är det relevant?

Det danska lokalhuvudkontoret

Permalänk
Medlem

Jag bor nära Danmark men detta var ändå en totalt meningslös nyhet. Nästan spamvarning.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Sötast

Meningslös för vad, en syjunta?

Glöm inte att Sweclockers är ett datorforum och att komplett faktiskt har (lite) med det att göra så..... Fattar inte vad gnället handlar om.

Jag tyckte det var intressant.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Meningslös för vad, en syjunta?

Glöm inte att Sweclockers är ett datorforum och att komplett faktiskt har (lite) med det att göra så..... Fattar inte vad gnället handlar om.

Jag tyckte det var intressant.

Ehh, jaaa. Tänk på att om man är 14år så har man knappt höjt blicken ovanför könet och inser att det finns andra nyheter än nya grafikkortssläpp....

Visa signatur

duo6600-2gb8500 OCZ-2x74gb raptor 0-7900gto-DQ6

Permalänk
Medlem

Och troll finns det alltid gott om.

Anledningen till att jag personligen irriterade mig är att det här verkligen stinker nyhetstorka alternativt idétorka. Någon på redaktionen för "Sveriges största webbtidning om datorhårdvara" har återigen tagit ett pressmeddelande som kommit in till redaktionen och bara plitat ner som står i det utan att över huvud taget fundera på nyhetsvärdet. Hade vi varit på Danclockers.dk hade jag väl förstått nyhetsvärdet, men det måste finnas saker som fick stryka på foten som faktiskt kan vara mer intressanta för svenska datoranvändare? Eller har de andra sajterna inget matnyttigt man kan använda sig av?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.