Intel Smackover ersätter Skulltrail i slutet av 2008

Permalänk
Melding Plague

Intel Smackover ersätter Skulltrail i slutet av 2008

Första kvartalet nästa år släpper Intel sin mycket dyra plattform Skulltrail, men redan nu planeras ersättaren. Smackover kommer vara Skulltrail fast med Nehalem-processor.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Jävlar...

Visa signatur

E2180 @ 2.45ghz , 2x2048mb DDR2 800mhz, 8800gts 540/1920

Permalänk
Medlem

Fint namn...

Visa signatur

"Just what do you think you're doing, Dave?"

Permalänk
Medlem

Går det inte bara att sätta i ett par xeons istället? Du får ju en fin 20 ghz för drygt 700 dollar.

Visa signatur

Data Center Operator

Permalänk
Medlem

Har väntat på den!!!, en bra arkitektur, + 2st 4 kärniga CPU, och SLI, and dreams come true.

Visa signatur

Tyan 2895 with dual Opteron 252, 74GB raptor, 7800gtx, 2GB ram, powered by Corsair 620
Samsung X11, core2@1,83GHz, 1 GB ram, 7400GO
IBM tänkplatta, core2@2,00GHz, 2GB ram, ATI FireGL5200

Permalänk
Medlem

Oj, onödigt värre.
Eller jag menar, ja föffan! Annars glider ju inte Crysis i tusen fps? Lätt värt pengarna!

Visa signatur

Professionals are predictable. It's the amateurs that are dangerous.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D'Artagnan
Oj, onödigt värre.
Eller jag menar, ja föffan! Annars glider ju inte Crysis i tusen fps? Lätt värt pengarna!

För vissa är det skit samma Företag eller personer som har väldigt gott ställt.

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

"smackover" ... Är inte det nått man gör mot dryga polare som inte vet när de ska vara tysta?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
"smackover" ... Är inte det nått man gör mot dryga polare som inte vet när de ska vara tysta?

Jo, ser fram mot nästa platform, can o' whoopass

Visa signatur

Data Center Operator

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElonB
Går det inte bara att sätta i ett par xeons istället? Du får ju en fin 20 ghz för drygt 700 dollar.

"20 ghz".. ) visst du

Visa signatur

Knowledge is not achieved until shared.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att "skuld-trail" skulle passa bättre, för det lär bli där man hamnar om man köper en.

Hare/PeSi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PeSi
Jag tycker att "skuld-trail" skulle passa bättre, för det lär bli där man hamnar om man köper en.

Hare/PeSi

hahaha,,, dagens bästa..