Seagate avslöjar nya produkter på CES

Permalänk
Melding Plague

Seagate avslöjar nya produkter på CES

Consumer Electronics Show i Las Vegas har precis gått av stapeln, och nu rullar nyheterna in på löpande band. Först ut är hårddisktillverkaren Seagate som satsar på portabel datalagring och tåliga hårddiskar.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trevligt och jag var först Jag kör bara Seagate och Maxtor så de är kul att de satsar på nya produkter. Sanyo verkar vara en uppstickare, blev förvånad då de tillverkar digitalkameror fast här i mörkret och snön hänger man inte riktigt med; de är därför man surfar på sweclockers.

Permalänk
Medlem

En till som är uppe sent/tidigt

undrar hur mycket en arbetstemperatur på 75 grader sänker livslängden. Det är ju lätt att säga, men tekniken lär ju inte skilja så mycket från tidigare modeller och sist jag kollade så var inte ens 40-50 grader särskilt hälsosamt.

Visa signatur

| Gentoo & Win XP | AMD Athlon xp 2,5k+ | 2x 256 ddr sdram, 333 mhz Twinmos standard | epox 8rda+ | club 3d 9600pro | 80 maxtor + 2*250GB samsung | Antec Sonata | Macbook alu

Permalänk
Medlem

Black armor är ju riktigt snygg, inget man skulle skämmas för att bära runt på ibland

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Tror dom man kommer få använda DAVE på flygplan?