Dell släpper monitorn Crystal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dogge123
Den hade vart mycket snyggare utan glaset och högtalarna!

Designstudenten från KF har talat!

Visa signatur

HAPPY TIMES!

Permalänk
Medlem

Kass fot på den, annars snygg. Stilren loggan får man löda loss sladdarna på så är det fixat

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Yay, en svindyr budgetskärm

Högtalarna förstörde den tycker jag. Även om jag tycker att dells vanliga är snyggare (och stilrenare):

Inte nog med att man får betala för en TN panel, man har offrat ergonomin. Dell har ju normalt utrustat sina skärmar med en smidig fot som man kan vinkla, höjja/sänka samt snurra 90 grader med. Den här ser knappt ut att kunna vinklas

Jämfört med en normal Dell-skärm är den:
Fulare, dyrare, sämre bildkvalitet och har sämre ergonomi.
Anser jag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Yay, en svindyr budgetskärm

Högtalarna förstörde den tycker jag. Även om jag tycker att dells vanliga är snyggare (och stilrenare):
http://www.hardware.info/images/products/large/001632.jpg

Inte nog med att man får betala för en TN panel, man har offrat ergonomin. Dell har ju normalt utrustat sina skärmar med en smidig fot som man kan vinkla, höjja/sänka samt snurra 90 grader med. Den här ser knappt ut att kunna vinklas

Jämfört med en normal Dell-skärm är den:
Fulare, dyrare, sämre bildkvalitet och har sämre ergonomi.
Anser jag.

Håller till mestadels med faktiskt. Deras vanliga och väldigt stilren och erbjuder bra ergonomi.
Visst är Crystal snyggare på några punkter, men motiverar ej prisskillnaden.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk

skärmen passade fint med bakrunden på bilden men på mitt skrivbord....
njaeee tror inte det

Visa signatur

[ Celeron 420 | Scythe Ninja Mini | 4 x 1 GB Corsair 6400 CL5 | X1650 Pro 512 MB | 2 x 500 GB Samsung | Compucase 19" 4U | Gigabyte P35 DS3 | Fujitsu Siemens Myrica 40" | X-Fi Elite Pro | Logitech Dinovo Laser | Logitech G25 ]

Permalänk
Medlem

såg jävligt futuristisk ut, skulle passat bra i en actionfilm

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem

Sheiser snygg men jag tycker att en röd, lysande dell logga hade varit snyggare.

Om man inte tycker denna e snygg så borde man skaffa en apple skärm

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Medlem

Jag tyckte den var ganska jätteful, men den är ju iallafall annorlunda.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t22t2

Om man inte tycker denna e snygg så borde man skaffa en apple skärm

Fyf*n nej :P.
Asus tycker jag gör snyggast skärmar just nu. Sen hur de flesta av dem presterar är en annan sak.
PW201 var iaf grym gällande bildkvalité.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo

Jämfört med en normal Dell-skärm är den:
Fulare, dyrare, sämre bildkvalitet och har sämre ergonomi.
Anser jag.

Bör tilltala macanvändare med andra ord

Lite finare, lite sämre...

Permalänk
Medlem

Snygg men så otroligt onödigt med allt skit och förmodligen skräpkvalité, jag menar kolla bara på betrakningsvinklarna och panelen =/.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 16GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

Skippa den lysande loggan och högtalarna som antagligen låter som skit och sen stoppa i en vettig panel så blir den iaf nått att säga "wow" till.

Visa signatur

Citera mig gärna om du vill ha svar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Bör tilltala macanvändare med andra ord

Lite finare, lite sämre...

Haha.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem

Nja.. säger jag ;P Ganska snygg var den allt men tyckte glasskivan var för stor .

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk

Snygg, men 7700 kronor för en 22" TN? Skulle inte tro det. Jag lägger hellre 5000,- på något annat än Dells design. För mer än 2700,- tycker jag inte att en 22" TN är värd.

Permalänk

Tycker den var rätt så snygg förutom benen , inget jag skulle köpa dock.

Visa signatur

Core 2 Duo E6850 | 4GB Corsair XMS2-6400 | XFX nForce 680i LT SLI | Gainward 8800GT 512 *GS* | Aspire 520W | 22" LCD | 2TB HDD
Znote 6625WD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TinMann
De som vill ha en stor e-penis.

De som har råd och vill kanske ha något annorlunda?
Fel att ha pengar?

Permalänk
Medlem

Ja va fan ge mig! Priset var dock på tok för högt, sänk det med 2500-3000 så slår jag till.

Visa signatur

Massa skit innanför ett CoolerMaster Cosmos II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av banck
De som har råd och vill kanske ha något annorlunda?
Fel att ha pengar?

Nej, men känns fel att köpa en dyr produkt som är kass.

Permalänk
Medlem

Som en del redan sagt. Ful och dyr! Man kan få hela 3st 22" skärmar med TN-panel för samma pris! Dell har fina och stilrena "vanliga" skärmar som är både billigare och bättre...

Nej tack! Dock förvånad över omröstningen. Att så många verkar tycka om den.

Permalänk
Avstängd

omg jag är kär i den :D:D

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Dock förvånad över omröstningen. Att så många verkar tycka om den.

Röstningen gällde inte om man tyckte om den, utan om man tyckte att den var snygg

Jag tycker att den ser rätt ok ut, fast prestandan och priset är inte lika tilltalande.

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem

Lätt att bygga en liknande själv.. Ta bort ramen från den du har och sätt en skiva plexiglas över..

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk
Avstängd

Ser ut som design har gått före funktion här.

Onödigt stor och utrymme som används. (Syftar på glas-skivan)

Visa signatur

Behöver ej skriva min dator i forum signaturen för att kompensera för min penis.
Ingen bryr sig hur många poäng du får i 3DMark.

Permalänk

dödligt fet. Mycket fint ifal man vill ha cp fint i dator rummet osv. eller tv rummet osv.

Lätt bra men undrar om priset ;D SÅÅÅ Fet ;D

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av echo
Nej, men känns fel att köpa en dyr produkt som är kass.

Guldpläterad ipod med ädelstenar...?

Permalänk
Medlem

Ojoj brutalt snygg men bara muppar skulle ju köpa den med tanke vad du får för det priset..

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Medlem

Brutalt snygg, men ingenting för mig, oavsett pris.

Visa signatur

System: R5 5600X, GTX 1080 TI

Permalänk

Det skulle vart OLED. Så hade den vart en 10-poängare

Visa signatur

3570K | Asus P8Z77-V Pro | Corsair 16GB | Asus 7970T DCII | Fractal Design R3 | Phanteks PH-TC14P | Svintyst

Permalänk

jag blir sugen på att modda dit en glasskiva på min gammla ( 17" tft viewsonic). Borde det inte vara görbart?