Netgear återkallar Powerplug-enheter

Permalänk
Melding Plague

Netgear återkallar Powerplug-enheter

Tillverkaren Netgear tillkännagiver att de återkallar ett stort antal Powerplug-enheter i Europa och i andra länder som använder sig av 220-240 volt i elnätet.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Haha, störtskönt med "Hitta bästa pris.." under nyheten. Jo jag blir riktigt sugen :P.

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Medlem

Ja, man hade kunnat önska sig lite mer sådana här nyheter som granskar bristerna hos produkter och företag. De flesta artiklarna innehåller noll kritiskt tänkande och en del upplever man nästan som förtäckt reklam. Man kan inte precis kalla det journalistik men det kanske inte finns någon sådan ambition.

Permalänk
Medlem

"Hitta bästa pris" HAHAHAHAHAHA

Permalänk

lumor:
Det där var inget reportage eller en artikel. De vidarebefordrar bara information från ett seriöst företag som vill göra alla kunder uppmärksamma på att de kan ha en defekt vara.
Det är väll bra?

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk

Vilken är Europas huvudstad?
Syftar på "Europa och andra länder".

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tullen
Haha, störtskönt med "Hitta bästa pris.." under nyheten. Jo jag blir riktigt sugen :P.

Tänkte samma sak!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blomqvist
Vilken är Europas huvudstad?

Syftar på "Europa och andra länder".

Bryssel.

en dag så..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

All seriös granskning av elutrustning försvann när S-märkningen upphörde att vara obligatorisk. Nu är det upp till konsumenten att bedöma om en elprodukt är säker eller inte, vilket kräver en kunskap som inte alla har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fintelvoodel
All seriös granskning av elutrustning försvann när S-märkningen upphörde att vara obligatorisk. Nu är det upp till konsumenten att bedöma om en elprodukt är säker eller inte, vilket kräver en kunskap som inte alla har.

"inte alla har" Jag kan lova dig att det finns inte en kotte som kan bedömma utan på det fina skalet om den är säker eller inte.

mvh
zonar

Visa signatur

C2D E6300 @ 3.2HGz 1.2V | Thermalright 120 Extr. | Gainward 8800 GT Golden Sample |Samsung 2x500Gb | Corsair VX 550V | Antec P182 [img]http://valid.x86-secret.com/cache/banner/421648.png[/img]

Permalänk
Medlem

Det felet har ju existerat i över ett år. Folk har ju gnällt på dem lite var stans. Att de redan börjar återkalla...

Visa signatur

"There is no reason for any individual to have a computer in his home." - Ken Olsen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svartsmurfen
lumor:
Det där var inget reportage eller en artikel. De vidarebefordrar bara information från ett seriöst företag som vill göra alla kunder uppmärksamma på att de kan ha en defekt vara.
Det är väll bra?

Ja, jag sa ju att jag gärna såg mer av den typen av nyheter, nyheter som inte enbart tar upp positiva/neutrala aspekter av produkterna. Fast jag tycker också att det vore trevligt med lite mer reportage med kritisk granskning.

Permalänk

Ok, jag missuppfattade dig, sorry.
Kul med syftningsfel

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk

Oj en sån hade visst jag

Har inte haft några som helst problem med den, funkat hur bra som helst.

Aja skickat in "blanketten" nu...