AMD lanserar RS780 i Kina först?

Permalänk
Melding Plague

AMD lanserar RS780 i Kina först?

Det finns många förväntningar på AMD:s kommande integrerade styrkrets RS780 som ersätter den äldre 690G. Men enligt information som publicerats idag skall AMD först lansera kretsen i Kina om ett par dagar och väntar med en Europa-lansering tills mitten av februari.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ser trevligt. Inte riktigt mitt område, och kanske inte särskilt mångas här heller, men det är alltid kul att se AMD slänga ut lite produkter i relativt säkra områden av marknaden. Går försäljningen bra i år så kan man tänka sig att de har ganska mycket till stake nästa och satsa mer på enthusiaster när de andra segmenten går/gått som det skall. Även om det kommer en hel del senare i år för oss.

Permalänk
Avstängd

Tycker det ser bra ut. Är jäkligt nöjd med mitt 690G. Detta lär ju inte vara sämre.
Inte direkt något problem att man får vänta till februari just nu heller.

Permalänk
Medlem

woho!!.. det var det jag väntade på .. något bra för uppspelning av HD material... eftersom VHS,DVD,Blueray players, etc i separata enheter kommer inte att vara så aktuel snart .. så måste man skaffa en bra HTPC som klara av alla dessa funtioner plus mera.

väntar med glädje!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aztro_dj
woho!!.. det var det jag väntade på .. något bra för uppspelning av HD material... eftersom VHS,DVD,Blueray players, etc i separata enheter kommer inte att vara så aktuel snart .. så måste man skaffa en bra HTPC som klara av alla dessa funtioner plus mera.

väntar med glädje!!!

vhs.. ?

Permalänk
Medlem

Crossfire X verkar jävligt intressant - jag är nyfiken på hur hög prestandökning det blir. Kanske inte något för high end-korten, men för ett HD2400 skulle det säkert bli en rejäl ökning i förhållande till vad det klarar ensamt

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!