MSI pratar om framtiden

Permalänk
Melding Plague

MSI pratar om framtiden

Joseph Hsu, styrelseordförande för MSI har talat ut om företagets planer för den närmsta framtiden. Bland annat får vi veta lite mer om den kommande Eee PC-utmanaren från MSI.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

usch, då blir det la Windows på denna med då. paketpris..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Har aldrig gillat msi

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem

inte jag heller, blä

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnia
Har aldrig gillat msi

Citat:

Ursprungligen inskrivet av pingy
inte jag heller, blä

samma här, får ett dåligt intryck av deras bilder och namnet..

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk

Jag tror att MSI är lite för självsäkra på sina försälnings inkomster. Min kusin köpte ett moderbort av msi som kracha inomkort. säger en hel del.

Visa signatur

Game: PC7 - Nexus 400W - 3700+ med NINJA- 2gb - x800gto med AC - raptor36gb/seagate200gb - 5500z - G5
School: HP 6510b= T7100 - 3100x - 2gb

Permalänk
Medlem

charlie@home, säger väll egentligen ingenting att din kusin haft otur med ett moderkort? Säg den tillverkare vars produkter aldrig går sönder?

Alltid gillat MSIs produkter... Prisvärda och hittills aldrig haft några problem med kvaliten.

Visa signatur

"I used to be with it, but then they changed what *it* was. Now what I'm with isn't *it*, and what's *it* seems weird and scary to me."

Permalänk
Avstängd

MSI fungerar verkligen bra för mig, gogo!

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Avstängd

MSI i närmaste soptunna när en OEM dator dyker upp.

Fan jag trodde nyheten var att dom skulle lägga ner sin terror verksamhet mot seriösa datorbyggare (läs: sluta tillverka skit)

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

hu då, teh hate.

då får jag hoppas det nyinhandlade kortet håller då..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Alltid kört msi och inte ett ända moderkort har gått sönder. Jag gillar verkligen MSI. Bra uppdateringar, drivers och support. Hemsidan är slö dock :>

Visa signatur

/Lunk

Mobo: MSI 370x Pro Carbon CPU: Ryzen 5700x, RAM: Corsair 3600MHz 2x16GB GPU: Gigabyte 5700 XT OC PSU: Seasonic Focus GX 750W Chassi: Define R4 White

Permalänk

Jag älskar överdrivet glada japaner! De ger ett intryck av glädje!

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem

MSI är alldeles utmärkt, har haft deras moderkort privat sen 1998 i de flesta burkar, och alla arbetsstationer samt servrar på mitt förr jobb har kört dom i flera år.

Kanske inte det hetaste för överklockning, men definitiv prisvärt och stabilt, iaf. de c:a 25-30 moderkort som passerat mina händer, samt de andra folk jag känner använt.

Ja, hemsidan är bitvis slö.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem

Har en av deras laptops och den fungerar alldeles utmörkt och ger ett mycket gott kvalitesintryck. Jag ser verkligen fram emot en ny dator ifrån de.

Permalänk
Medlem

MSI = Skräp .Så undvik kontakt med det..

Visa signatur

Min:ABIT NF7-S V2.0,Barton 2500+AQXEA XPMW@2,35Ghz,2x521Mb Adata Cas 2-3-3-6,Lt 6800LE 1,3v 16x1,6@440-930,SLK900A,Mustek A806 5:1 Dolby Digital Amp. Frugans:ESC K7-SEM,Duron1600,512Mb DDR. Antons:Aopen AK73(A)-V,512Mb Sdr,Xp1600+Parlomino AGOIA GREEN@1875Mhz@1.9v,Volcano7+Moddad@92mm,Gf 4200Ti@305-610 Zalman HP-80.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linxz
MSI = Skräp .Så undvik kontakt med det..

Vadådå?

Ja har polare osm haft problem med gigabyte. samt att mitt asus bara la av..

MSI Är billigt och BRA! min cp körs i 3.4 med orginal volt

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Det enda jag visste att MSI tillverkade var grafikkort och moderkort, man lär sig ngt nytt varje dag.